Klacht VARA: Jeroen Pauw respectloos naar Syrische asielzoekster Juliana oktober 2015

malavince

In oktober 2015 in een uitzending van Jeroen Pauw over een Syrische asielzoekster, Juliana, die waarschuwde voor de gevaren van jonge mannelijke asielzoekers (vluchtelingen) die op grote schaal vrouwen lastig vallen. Juliana kreeg de hele tafel over zich heen, incl. Peter R de Vries, als dat ze onzin uitkraamde. Zo respectloos.
Na de toestanden (aanrandingen, berovingen) in Keulen, andere Duitse steden, Zwitserland, Zweden, en nu een bericht van Amnesty International die aangeeft dat vrouwelijke vluchtelingen massaal misbruikt en financieel uitgebuit worden op hun vlucht, zou ik graag respect zien van Pauw naar Juliana. Om dit op TV te vertellen was heel moedig van haar gezien haar achtergrond, maar ze had geen eerlijke behandeling.

Dat de respectloze benadering van Pauw en gasten over Juliana met respect afgesloten word in het openbaar want Juliana had wel degelijk een punt.

Klacht bij de Vara gemeld, geen reactie ontvangen. Ook een soortgelijke klacht over een Joodse man bij Pauw aan de tafel, ook geen reactie.

Respectloos omzetten in respect.

malavince
    Geen reactie gekregen. Ook een mail naar de Vara gestuurd en ook geen reactie. Niet alleen respectloos naar sommige gasten in Pauw, maar ook naar de kijkers.

malavince

Ook een klacht indienen over VARA?