Opgelost door VARA: niet terugbetalen van abonnementsdgeld

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 176981
Gebruiker
karel-e
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via een reclameaktie op Internet wilde ik de VARA-gids voor een jaar proberen en maakte het bedrag van € 29,95 over op 23 mei 2016. Daarop ontving ik een bericht dat mijn abonnement per 11 juni 2016 zou ingaan. Voor die tijd ontving ik een exemplaar van de gids en die beviel helemaal niet. Daarop het ik op 9 juni 2013 een mail gestuurd en geschreven dat het abonnement niet wenste ta len ingaan. Het antwoord van de VARA was: als je de gids niet leuk vindt, laat hem dan bij buren of vriende bezorgen - geld krijg je niet terug. Daarop heb ik de wettekst vasn het herroepingsrecht ingestuurd en kreeg de bevestiging dat het abonnement niet zou ingaan en dat ik geld terugkreeg.
Inmiddels heb ik weer diverse malen herinnerd aan dat terugbetalen maar er komt geen geld. Wel op 29 juni een bericht dat het volgende week zou worden bijgeschreven. Helaas niets ontvangen tot heden 15 juli 2016.

De oplossing

Met spoed geld retur

1 reactie

  1. Auteur
    karel-e
    Datum
    geld inmiddels ontvangen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
karel-e
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VARA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen