Klacht VARA: Ongewenst lidmaatschap, zeer onvriendelijk klantenservice

Klachtnummer
# 256099
Gebruiker
Anouks
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik heb dezelfde ervaring met de Vara. Zogenaamd heb ik een lidmaatschap na het kopen van een kaartje bij de DWDD. Dit is iets wat je MOET aanvinken anders krijg je geen kaartje. Zonder duidelijke vermelding over jaarlijkse extra kosten. Nooit meer wat van ze gehoord en tot mijn verbazing een jaar later een brief gekregen met een acceptgiro. Gebeld met de klantenservice. Hier was vrij weinig begrip en erg onvriendelijk. Ook gevraagd waarom ze dit doen en werd als reden gegeven dat door dit soort extra kosten de Vara omroep kan bestaan. Dit lijkt mij totale onzin!

De oplossing

Geen lidmaatschap, geen kosten

0 reacties

Ook een klacht indienen over VARA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen