Klacht VARA: Ongewenst VARA-lid

J.E. 1981

Tijdens een regenachtige dag in Leiden werd ik aangehouden door een jongen die leden voor de VARA ronselde. Het klonk leuk en aardig, maar ik had er geen interesse in, maar het werd me zo opgedrongen dat ik uiteindelijk toegaf. Er werd niets vermeld over opzegtermijnen. Eind Dec. vorig jaar belde ik op om af te melden. Ik kreeg geen bevestiging per post/email, dus stuurde ik dit jaar een email. In het antwoord dat ik kreeg stond vermeld dat ik niets had opgezegd (ze konden het namelijk niet terugvinden), en omdat die email na het opzegtermijn was gestuurd zit ik nu dus tot Febr. '16 vast aan een lidmaatschap die, nu dus klaarblijkelijk wel voor het opzegtermijn telefonisch had opgezegd. Ik krijg zelf een herinnering opgestuurd, of ik even wil betalen. Ik stuurde weer een email waarin ik vermelde dat ik dat niet ging betalen. Als antwoord kreeg ik dat ik niet hoefde te betalen, maar ze blijven dan wel herinneringen opsturen. Het klonk zeer onvolwassen.

Per direct stopzetten van lidmaatschap.

Ook een klacht indienen over VARA?