Klacht Vaste Lasten Vergelijkers: Misleiden bij aanbieden van contract, verwijderen gegevens niet op herhaaldelijk verzoek

Rick Veldman

Ik word al jaren gestalkt door deze onrechtvaardige manipulatieve mafklappers. Nadat ik er de eerste keer in stonk (ze noemden lage bedragen en hielden andere kosten expres achter) heb ik gebruik gemaakt van de 2 weken bedenktermijn en ze een klacht gestuurd over hun manier van zaken doen. Hiervoor werd ik teruggebeld door een gladjakker die na eerst me nog proberen over te halen, beloofde m'n gegevens te verwijderen, maar een jaar later word ik vrolijk gebeld met als binnenkomer "we hebben u vorig jaar ook geholpen!", mooier kan bijna niet toch? Ik helemaal flippen dat ze moeten oprotten en me met rust moeten laten, nog een mail sturen, me ingeschreven bij het belmenietregister, en wat denk je? Eergisteren belden ze weer, een jaar later na de laatste. Klachten worden dus niets mee gedaan. Gegevens worden niet op verzoek verwijdert.

TL;DR: misleidend, manipulatief, onrechtmatig, crimineel bedrijf

Ik wil dat ze mijn gegevens verwijderen en stoppen met deze ethisch onjuiste manier van geld verdienen.

Wij vinden dat Vaste Lasten Vergelijkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vaste Lasten Vergelijkers?