Klacht Vaste Lasten Vergelijkers: Oneerlijke informatie verstrekking en onechte vriendelijkheid met als doel eigen gewin!

Annabel

Gebeld door Schamanta, vreselijk vriendelijk en aardig. Als ik zou overstappen naar DBG zou ik voordeliger uit zijn. Daar ben ik dus op in gegaan. Uiteindelijk betaal ik nu 2 cent meer voor elektriciteit en 10 cent meer voor gas. Schamanta jegens telefonisch niet meer bereikbaar maar geef eens antwoord op deze vraag: hoe durf jij zo te liegen? Ooit gehoord dat Karma geen deadline heeft? De opzegvergoeding zou terug betaald worden en wat blijkt over 4 jaar uitgesmeerd. Dus zit ik nu 5 jaar aan een duurder contract vast. Schamanta als je jou oma of een willekeurige oma (oudere dame die je oma zou kunnen zijn) ziet, denk aan mij, die 200 euro kan ik echt niet missen.

Ik wil dat alles terug gedraaid wordt en ik weer bij mijn oude leverancier gas en elektra kan afnemen. DBG heeft alle gegevens!

Wij vinden dat Vaste Lasten Vergelijkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vaste Lasten Vergelijkers?