Opgelost door Vaste Lasten Vergelijkers: Onjuiste informatie verstrekt bij verkoop nieuw contract

r.c. van kuik

Via Vastenlasten vergelijkers overgestapt naar andere leverancier.
Vaste lasten vergelijkers beloofde mij aan de telefoon een fors lager energie, geen last bij overstappen en de boete zouden zij verzorgen dat deze werd afgehandeld.
Dit heb ik bij het telefoongesprek en "op band" meermaals aangegeven dat ik niet vrij ben en nog een contract uitdien, waarbij zij dit ook geregeld hadden, en dat dit extra geld kost. Dit laatste was volgens de adviseur/verkoper niet het geval.
Nu heeft de vorige leverancier de volledige boete en de vorige overstap in rekening gebracht. Ik ben zo goed gelovig geweest om op het advies van Vaste lasten vergelijkers in te gaan. En zit met een overstap boete opgescheept.
Kosten 300 euro.
Wijze les geleerd: als het te goed klinkt, is het TE goed. --> niet doen!

300 euro Extra kosten / boete overnemen wegens valse informatie verstrekking

Wij vinden dat Vaste Lasten Vergelijkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

r.c. van kuik
Vaste lasten vergelijkers heeft gelijk contact met mij opgenomen om de ontstane situatie op te lossen. En assisteren mij in vervolgstappen.

Ook een klacht indienen over Vaste Lasten Vergelijkers?