Klacht Vaste Lasten Vergelijkers: valste beloftes voor tarieven en opzegvergoeding.

bertus503

tijdens het telefoongesprek werden mij energieprijzen genoemd, deze lag bij het gas 7 cent lager en bij de electra 3 cent. bij dit gesprek heb ik specefiek gevraagd of dit de kosten waren inclusief alle bijkomende kosten zoals belastingen e.d. ja dit was het geval zei menneer.ook heb ik gevraagd of ik de opzegboete die mijn energieleverancier heeft betaald moet terug betalen maar ook dit was volgens heb niet het geval omdat ik 1 jaar klant was geweest en dan was hier geen spraken meer van. nu ben ik overgestapt en betaal ik 3 cent meer voor een kuub gas en 1 cent meer voor de electra. door mijn eigen fout heb ik dit niet binnen de 2 weken gezien dus mijn bedenktijd was verstreken. ze kunnen niks meer doen voor mij. uiteindelijk heeft de overstap me 514 euro gekost ! vaste lasten vergelijkers bied geen hulp en zeggen dat alles goed doorgesproken is en zeggen dat ze mij gemeld hebben dat ik de opzegvergoeding wel degelijk terug moet betalen aan mijn oude leverancier, hoewel dit absoluut niet het geval is. als deze mensen je bellen ga er a.u.b niet op in, het beste kun je gewoon zelf zoeken wat het goedkoopste is kwa leverancier zonder tussenkomst van een opdringerige televerkoper.

ik wil dat mijn nieuwe contract graag ontbonden word en ik terug ga naar mijn oude leverancier.

Wij vinden dat Vaste Lasten Vergelijkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vaste Lasten Vergelijkers?