Klacht Vastelastenbesparing.nl: Misleiding

Klachtnummer
# 347254
Gebruiker
Wilhelmina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd gebeld door hun voor een aanbieding van T-Mobile Thuis. Heb het binnen de 14 dagen bedenktijd geannuleerd bij Vastenlastenbesparing maar hun hebben het niet bij T-Mobile afgemeld. Nu krijg ik steeds aanmaningen over een boete die ik zou hebben gekregen omdat ik niet op tijd heb geannuleerd. Ik heb een mail van de Vastenlastenbesparing gekregen dat het was opgelost en dat de boete was ongedaan gemaakt.

Wilma Elders

De oplossing

De faktuur betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Vastelastenbesparing.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Wilma, naar aanleiding van ons e-mailcontact is uw boete inmiddels door ons voldaan.

    Met vriendelijke groet,
    Vastelastenbesparing.nl

Ook een klacht indienen over Vastelastenbesparing.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen