Klacht Vastelastendienst: overstap naar andere provider (telecom)

José

Via de VASTELASTENDIENST.NL zijn we overgestapt van Telfort naar XS4ALL voor de levering van het alles-in-één-pakket. Het abonnement bij XS4ALL is ingegaan op 03-12-2014. Op 23-01-2015 kwamen we erachter dat het abonnement bij Telfort nog steeds doorliep. Na diverse telefoongesprekken met Telfort en XS4ALL werd duidelijk dat bij XS4ALL geen overstapservice was aangevraagd en dat het abonnement bij Telfort dus niet was opgezegd. Daarna hebben we hierover 3 maal een e-mailbericht gezonden naar de VASTELASTENDIENST. Tot nu toe hebben we nog geen enkele reactie ontvangen. Onze conclusie is dat de VASTELASTENDIENST.NL een waardeloos bedrijf is waar je geen zaken mee moet willen doen. Het bedrijf geeft 'Niet thuis' en we zijn door deze actie juist meer geld kwijt, terwijl het een besparing aan geld had moeten opleveren.

We weten nog steeds niet wie de overstapservice had moeten aanvragen. We voelen ons misleid en bedrogen. We willen graag dat de kosten (€ 100) die we teveel hebben betaald terugbetaald krijgen.

Wat ons ook steekt is het feit dat Telfort en XS4ALL beide dochterondernemingen van KPN zijn, maar ze behandelen elkaar alsof ze de grootste concurrenten zijn. We zijn erin teleurgesteld dat niet 1 van beide bedrijven ons coulant wil zijn. Eigenlijk zijn we zeer teleurgesteld in alle 3 bedrijven.

José