Klacht Vastelastendienst: Overstappen andere provider

Klachtnummer
# 55601
Gebruiker
Elly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin 2014 zijn wij benaderd om over te stappen van KPN naar Canal Digitaal. Deze was namelijk goedkoper. We hebben niet gesproken over het doorschakelen van de vaste telefoon naar een mobiel nummer. Nu blijkt dat dit niet bij Canal Digitaal word ondersteund. Na meerdere malen de voicemail te hebben ingesproken en e-mail bericht verstuurd, geen contact, Graag willen we weer van dit abonnement af, omdat internet vele malen minder is dan we hadden en we de telefoon niet meer kunnen doorschakelen naar een mobiel nummer. En ook al nemen we direct contact op met Canal Digitaal, daar word je meer als 10 minuten in de wacht gezet, voordat ze je helpen. De oplossingen die zij gaven voor het doorschakelen hebben we zelf ook al van internet af gehaald. Zij geven wel toe dat dit niet word ondersteund door Canal Digitaal.

De oplossing

Graag beëindigen wij het contract en stappen we over naar een andere provider.

0 reacties