Klacht Vaste Lasten Vergelijkers: Ik ben onjuist geïnformeerd over de opzegboete.

Robert Taapken

Zij hebben voor mij de overstap naar een andere energiemaatschappij geregeld. Bij dit telefoongesprek vroeg ik hoe het met de opzegboete bij mijn oude maatschappij zat. Ik hoefde mij hierover geen zorgen te maken, want dat zouden zij regelen.

Nu heb ik een boete van €250 gekregen van mijn oude maatschappij en dit wordt pas over een jaar vergoed. Dat hadden zij er niet bijgezet.

Ze geven toe dat ze mij onvolledig hebben geïnformeerd, maar geven aan dat de betreffende medewerker Camiel is ontslagen, doordat hij dit vaker deed. Door hem te ontslaan vinden ze dat ze genoeg actie hebben ondernomen. Ik krijg dus geen compensatie voor de onjuiste informatie die zij volmondig toegeven.

Ze voegen nog toe dat ik blij moet zijn met het lage tarief dat ik heb en vinden dat ook een reden om mij geen tegemoetkoming te geven. Drogredenen van de bovenste plank die niks met mijn zaak te maken hebben.

Ik wil een tegemoetkoming voor het onjuist informeren.

Wij vinden dat Vaste Lasten Vergelijkers hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Vaste Lasten Vergelijkers?