Klacht Vaszlovsky Winsum: mijn probleem aan mijn camera word niet opgelost

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 328385
Gebruiker
Gebruiker1539287861
Datum
0 reacties

Details

De klacht

p 28 september heb ik een Sony A68 gekocht,op 13 juni 2018 viel de focus weg ,en herkende hij mijn lenzen niet meer,hij is op gestuurd naar Tech Repair ,ik kreeg hem terug op 5 september ,hij heeft het precies 4 foto s uit gehouden en weer het zelfde probleem ,hij is weer terug gestuurd naar Tech Repair,kreeg hem op 5 oktober terug 3 dagen later weer dezelfde klacht ,de winkelier heeft hem nu op gestuurd naar Sony, kreeg net een bericht van hem dat hij de lens wil opsturen het enige wat ik wil is mijn geld terug ben het wachten inmiddels meer dan zat

De oplossing

ik wil geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Vaszlovsky Winsum hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1539287861
Datum
Uiteindelijke oplossing
er is geen oplossing zelfs mijn lenzen moeten in leveren van 1100 euro wat daar ligt het nu aan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vaszlovsky Winsum?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen