Opgelost door Vattenfall Nederland: administratieve chaos om gas los te gaan, onwil om op te lossen
Details
Klacht
Ik ben van het gas afgemeld door Liander, maar dit administratief verwerken is te hoog gegrepen gebleken voor Liander en/of Vattenfall. Afgemeld, aangemeld, termijnbedrag verlaagd, termijnbedrag verhoogt. Nu eindelijk de eindfactuur voor gas, maar niet juist: onredelijke (lees te weinig) verrekening van voorschotten en verkeerde periode vastrecht in rekening gebracht. Na tientallen berichten met Vattenfall (via de Whatsapp chat) uitgewisseld te hebben vandaag heb ik uitleg gekregen over van alles en nog wat, maar het laatste bericht was dat ik maar contact moest opnemen met de netbeheerder om de onterechte vaste kosten voor Vattenfall gas en Liander daar proberen terug te krijgen.Zelfs de vraag wat de kosten zijn om het contract te beëindigen moest ik herhalen voordat er antwoord werd gegeven.
Gewenste oplossing
Graag mailen voor een belafspraak met iemand die dingen wil en kan oplossen, desnoods maar contract beëindigen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.