Klacht Vattenfall Nederland: eindafrekening door nalatigheid nuon!
Details
Klacht
Enkele maanden geleden sloot ik een contract af bij Nuon. Er werd een maandbedrag gesteld van 60,40 euro. Dit zou een schatting zijn geweest van de meterstanden die ik had gegeven. Dit bedrag werd iedere maand dmv automatische incasso afgeschreven. Naar mijn weten was het bedrag te laag. Ik heb hierover meerdere malen telefonisch contact gehad met een van de medewerkers van Nuon. Ik heb uitgelegd dat ik met meerdere personen in huis leef en dus ook het maandbedrag wil verhogen. In augustus moest ik opnieuw meterstanden doorgeven. Dit had ik gedaan en tot mijn verbazing hoefde ik niets bij te betalen. Omdat er gewoon niet naar mij geluisterd werd wat betreft het ophogen van mijn meterstanden ben ik overgestapt naar een andere energie leverancier. Nu krijg ik een eindafrekening van 930 euro! Ik heb contact opgenomen met Nuon en die beamen dat er een grove een fout is gemaakt. Maar al met al kunnen ze niks voor me betekenen. Ik ben diep teleurgesteld in de energie maatschappij nuon.Gewenste oplossing
Een compensatie van het bedrag.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.