Opgelost door Vattenfall Nederland: ik kan ale langer dan 1 maand mijn prive Vattenfall incharge laadpaal niet gebruiken.

content Opgelost
Vattenfall-Incharge-Storing

Op vrijdag 3 maart gaf mijn bij mijn woning geplaatste Vttenfall laadpaal een storing. Hierdoor kon mijn auto niet geladen worden. Ik heb die storing op 9 maart gemeld en tot vandaag 6 april is de storing helaas niet opgelost.

De laadpaal werkend krijgen van op afstand
of
een monteur langs laten komen voor de reparatie
Er is onlangs een bedrijf langs geweest. Er blijkt bij ons een laadpaal geïnstalleerd te zijn met op de powerboard uit badge met een condensator die het ook bij andere klanten niet goed deed/doet en vervangen moe(s)t worden. Er is bij mij nu een nieuw powerboard met, zoals de engineer aangaf, een andere condensator geïnstalleerd waarna de laadpaal het weer deed. Ook bleek bij een vorige storing de load-balancing (waarvoor ik meer betaald had bij aanschaf) op afstand door de leverancier van Vattenfall (de firma Alfen) te zijn uitgeschakeld. Hierdoor viel de stroom in het hele huis uit als ik tijdens gebruik van de laadpaal de spa gebruikte of ging koken (inductie) De komende tijd zal ik nagaan lof het geheel blijft werken.

Vattenfall Nederland
    Goedemiddag,

Wat ontzettend vervelend dat de storing nog niet verholpen is. Ik heb je klacht met spoed doorgezet naar InCharge. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?