Klacht Vattenfall Nederland: Inlogpagina mijn Nuon werkt al maanden niet

Klachtnummer
# 292701
Gebruiker
joansim
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik ben sinds 1-1-2018 klant bij Nuon, gas en stroom.
Helaas kan ik niet inloggen bij mijn Nuon, ik heb verschillende keren contact opgenomen met de klantenservice en ze ze dan dat de ICT-ers er mee bezig zijn en het ook onbegrijpelijk vinden en het vervelend voor de klant vinden.
Ik weet dat de inlogproblemen zich al meer dan 4 maanden voor doen.
Ik ga zeer bewust met energie om en ik heb ook 15 zonnepanelen en wil mijn verbruik onder controle houden.
Ik hoop dat jullie team wat voor de klanten van Nuon kunnen betekenen.
Met vriendelijke groet,
Jos Simissen

Gewenste oplossing

Dat de inlogpagina mijn Nuon weer werkt

3 reacties

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag Jos, dank je voor je feedback.

    Als het goed is dan zou je nu in kunnen loggen met wachtwoord "12345678" (zonder aanhalingstekens). Zou je eens willen proberen of dit lukt?

    Groeten, Nancy
  2. Auteur
    joansim
    Datum
    wachtwoord 12345678 werkt niet
  3. Auteur
    NUON
    Datum
    Bij ons geeft je account geen technische problemen. Wil je het nog eens proberen nadat je je cookies verwijderd hebt?

    Groeten, Nancy

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen