Klacht Vattenfall Nederland: Klacht over termijn tariefswijziging

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 620714
Gebruiker
Pascua
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Klacht over termijn tariefswijziging. Volgens de wet moet Vattenfall tariefwijzigingen minimaal 30 dagen van tevoren aankondigen. Per mail van 14 september 2022 12:37u geeft Vattenfall aan dat het tarief wijzigt op 1 oktober 2022. Dit is korter dan de wettelijke termijn van 30 dagen en dit mag dus niet. Ik ga niet akkoord met het nieuwe tarief, omdat u mij niet 30 dagen vooraf hebt geïnformeerd.

Gewenste oplossing

Ik wil u vragen om te bevestigen dat het tarief pas 30 dagen na datum mail van 14 september ingaat. Ik vraag u om binnen 2 weken op mijn klacht te reageren. Uw reactie zie ik graag per brief tegemoet.
Geboden oplossing
De bureaucratische reactie van Vattenfall was: Goedemiddag, Ik wil je vragen deze klacht per mail te sturen naar vattenfall@vattenfall.nl Wil je hierbij de volgende gegevens vermelden? - je postcode en huisnummer - je achternaam - je geboortedatum - de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer Dan komen we er zo snel mogelijk op terug. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall Ik heb mijn klachtenbrief dus nogmaals gestuurd naar het aangegeven mailadres en nu is het afwachten, maar de klacht is niet opgelost !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Ik wil je vragen deze klacht per mail te sturen naar vattenfall@vattenfall.nl Wil je hierbij de volgende gegevens vermelden?

    - je postcode en huisnummer
    - je achternaam
    - je geboortedatum
    - de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer

    Dan komen we er zo snel mogelijk op terug.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen