Klacht Vattenfall Nederland: Klacht over termijn tariefswijziging

# 620714
Pascua

Klacht over termijn tariefswijziging. Volgens de wet moet Vattenfall tariefwijzigingen minimaal 30 dagen van tevoren aankondigen. Per mail van 14 september 2022 12:37u geeft Vattenfall aan dat het tarief wijzigt op 1 oktober 2022. Dit is korter dan de wettelijke termijn van 30 dagen en dit mag dus niet. Ik ga niet akkoord met het nieuwe tarief, omdat u mij niet 30 dagen vooraf hebt geïnformeerd.

Ik wil u vragen om te bevestigen dat het tarief pas 30 dagen na datum mail van 14 september ingaat. Ik vraag u om binnen 2 weken op mijn klacht te reageren. Uw reactie zie ik graag per brief tegemoet.
De bureaucratische reactie van Vattenfall was: Goedemiddag, Ik wil je vragen deze klacht per mail te sturen naar vattenfall@vattenfall.nl Wil je hierbij de volgende gegevens vermelden? - je postcode en huisnummer - je achternaam - je geboortedatum - de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer Dan komen we er zo snel mogelijk op terug. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall Ik heb mijn klachtenbrief dus nogmaals gestuurd naar het aangegeven mailadres en nu is het afwachten, maar de klacht is niet opgelost !

Vattenfall Nederland
    Goedemiddag,

- je postcode en huisnummer
    - je achternaam
    - je geboortedatum
    - de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer

Dan komen we er zo snel mogelijk op terug.

Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?