Na in totaal 2 weken wachten nog steeds geen reactie van incharge vattenfall mails gestuurd word niet op gereageerd
Gewenste oplossing
Dat incharge met een oplossing komt voor mijn probleem
Geboden oplossing
Is wel vanuit de laadpaal want die heeft mijn auto te hoge piek gegeven heeft de dealer aangegeven heel makkelijk hoe vattenfall zijn handen ervan af trekt
En de laadpaal was wel degelijk defect want het beeld ging op zwart en de laadpaal is daarna een aantal dagen niet bruikbaar geweest
En mij maar aan het lijntje houden en nu kan er ineenkeer via hier gereageert worden echt belachelijk bedrijf als alles weer normaal is met de gasprijzen is het 1e wat ik doe overstappen naar een andere leverancier
NOOIT MEET VATTENFALL VOOR MIJ
Status
niet opgelost
Beoordeling
6 reacties
Auteur
Vattenfall
Datum
Goedemiddag, dat is spijtig om te lezen. We geven dit graag aan hen door. Wil je dan ter controle doorgeven: Geboortedatum en de laatste drie cijfers van de IBAN?
Groet,
Joeri Vattenfall
Auteur
Cr2020
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Cr2020
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Vattenfall
Datum
Goedemiddag,
Die heb ik inderdaad nog. Ik heb het opnieuw voor je doorgezet.
Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall
Auteur
Cr2020
Datum
Goedemorgen
Tot op heden nog steeds niet vernomen van vattenfall incharge
Mvg
Auteur
Vattenfall Nederland
Datum
Dit is onze laatste reactie
Goedemiddag,
Sorry dat je nog niks had gehoord. Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat dit is veroorzaakt door een defect aan de lader. Het gaat om een Renault Zoe. Daarbij zijn al meerder problemen gemeld met snelladers. Waarschijnlijk zit het probleem in je auto. Ik wil je dan ook aanraden contact op te nemen met de dealer.
Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.