Klacht Vattenfall Nederland: Klacht van 22 maart 2022

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 590927
Gebruiker
Cr2020
Datum
6 reacties

Details

Klacht

Na in totaal 2 weken wachten nog steeds geen reactie van incharge vattenfall mails gestuurd word niet op gereageerd

Gewenste oplossing

Dat incharge met een oplossing komt voor mijn probleem
Geboden oplossing
Is wel vanuit de laadpaal want die heeft mijn auto te hoge piek gegeven heeft de dealer aangegeven heel makkelijk hoe vattenfall zijn handen ervan af trekt En de laadpaal was wel degelijk defect want het beeld ging op zwart en de laadpaal is daarna een aantal dagen niet bruikbaar geweest En mij maar aan het lijntje houden en nu kan er ineenkeer via hier gereageert worden echt belachelijk bedrijf als alles weer normaal is met de gasprijzen is het 1e wat ik doe overstappen naar een andere leverancier NOOIT MEET VATTENFALL VOOR MIJ
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

6 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemiddag, dat is spijtig om te lezen. We geven dit graag aan hen door. Wil je dan ter controle doorgeven: Geboortedatum en de laatste drie cijfers van de IBAN?

    Groet,

    Joeri
    Vattenfall
  2. Auteur
    Cr2020
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Cr2020
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemiddag,

    Die heb ik inderdaad nog. Ik heb het opnieuw voor je doorgezet.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall
  5. Auteur
    Cr2020
    Datum
    Goedemorgen

    Tot op heden nog steeds niet vernomen van vattenfall incharge

    Mvg
  6. Auteur
    Vattenfall Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Sorry dat je nog niks had gehoord. Er zijn geen aanwijzingen gevonden dat dit is veroorzaakt door een defect aan de lader. Het gaat om een Renault Zoe. Daarbij zijn al meerder problemen gemeld met snelladers. Waarschijnlijk zit het probleem in je auto. Ik wil je dan ook aanraden contact op te nemen met de dealer.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen