Opgelost door Vattenfall Nederland: Mijn NUON al maanden niet meer beschikbaar.

content Opgelost
R.J. Brink

Mijn NUON al maanden niet te gebruiken. Dit al diverse keren aangegeven. Telkens standaard antwoorden: Goed dat u contact opneemt, wordt aan gewerkt. we hebben inderdaad wat problemen, excuses, volgende maand moet het weer werken of over 3 weken moet het weer werken etc. Ook een aantal malen getracht een nieuw wachtwoord te verkrijgen maar mails van NUON om dit te kunnen wijzigen komen niet binnen op mijn mailadres (ook niet in de map ongewenste mail). Dit is ook een diverse keren opgenomen met de klantenservice. Bij het indienen van deze problemen als klacht dezelfde standaard antwoorden. Het laatste antwoord was dat het over 3 weken weer moet werken. Ook deze periode is inmiddels zonder resultaat verstreken.

Geen standaard antwoorden maar zorgdragen dat weer toegang wordt verkregen tot MIJN NUON.

NUON
    Beste heer/mevrouw Brink, vervelend om te lezen dat er al even problemen zijn waarbij niet duidelijk is wanneer dit is opgelost. Ik zie een actief Mijn Nuon account zonder beperkingen. Dit moet dus gewoon werken. Is het probleem met inloggen of met een specifiek onderdeel van Mijn Nuon? Groet, Jeppe
    R.J. Brink
    Geachte Jeppe, Het betreft een inlogprobleem. Tevens komen mails die al een aantal keren door enkele collega's van u met een door NUON opgegeven wachtwoord aan mij zijn toegezonden niet binnen, ook niet als ongewenste mail. Andere mails met b.v. nieuws van NUON en 2 maandelijks verbruik komen wel binnen.
    R.J. Brink
    Inmiddels al weer 5 dagen geleden dat ik antwoord heb gegeven op een vraag van NUON. Tot op heden is hier niet op gereageerd en is het probleem dus na maanden nog steeds niet opgelost. Het account werkt nog steeds niet. Vraag me af of hier wel wat aan gedaan wordt door NUON. Graag een reactie van NUON over de behandeling van het probleem en wat de verwachtingen zijn.
    NUON
    Beste heer/mevrouw Brink, het is voor ons niet inzichtelijk waar het mis gaat. Het account is actief, het e-mailadres komt overeen met het e-mailadres waar we e-mails naartoe sturen en er is geen storing bekend. U kunt nog proberen de cookies te wissen. Mocht dit de oplossing niet zijn dan kunt u een ander e-mailadres overwegen om te kijken of dit de problemen wel oplost. Groet, Jeppe

Geachte Jeppe,
    Bedankt voor de reactie. Het verwijderen van cookies geeft helaas ook niet het gewenste resultaat. Een ander mailadres proberen is voor mij geen probleem, echter dit heb ik al eens aan een van uw collega' s voorgesteld maar kreeg hierop het natwoord dat ik dat alleen zelf kan wijzigen. Maar dat kan alleen als ik eerst kan inloggen en dat is nu net het probleem. Als u mij aangeeft hoe ik dat kan doen zonder te moeten inloggen dan ga ik dat natuurlijk proberen. Indien dit via NUON moet dan heb ik het volgende mailadres beschikbaar: rjhb@ziggo.nl
    Waarschijnlijk heb ik dan wel even een tijdelijk wachtwoord via NUON nodig om te kunnen inloggen.

Beste heer/mevrouw Brink,

Ik ga de wijziging voor u aanvragen. De wijziging van het e-mailadres duurt gemiddeld 5 werkdagen. Wanneer dit is opgelost kom ik er bij u op terug. Groet, Jeppe
    R.J. Brink

Bedankt voor de reactie. Ik wacht af.
    R.J. Brink
    Tot op heden nog niets vernomen. Zal komende week hopelijk vernemen dat het mailadres is gewijzigd en dat hiermee het probleem is verholpen.
    NUON
    Excuses voor het lange wachten, ik ga er nogmaals achteraan en kom erop terug. Groet, Jeppe

Geachte Jeppe,
    Gisteren heb ik het op goed geluk weer eens geprobeerd in te loggen dmv een nieuw wachtwoord aan te vragen. Hetgeen maanden niet mogelijk was, nl dat het bericht om een nieuw wachtwoord aan te maken, niet bij mijn binnenkwam, was nu mogelijk. Vandaag ook geprobeerd in te loggen met het oude mailadres en het werkt nog steeds dus ik denk dat er wel iets aan is gedaan. Een ander mailadres lijkt mij dan ook niet meer nodig. Het enige wat nu nog niet werkt is "mijn verbruik".

Geachte Jeppe,
    In de avond van 6 juni bericht van NUON gekregen dat de gebruikersnaam (mailadres) is gewijzigd. Met dit mailadres heb ik kunnen inloggen. Dus het bericht van vandaag door mij verzonden om 15.24 is in feite achterhaald maar dit is voor mij geen probleem. Alleen werkt "mijn verbruik" ook met de nieuwe gebruikersnaam niet. Hier schijnen meer klanten last van te hebben. Kunt u aangeven wat hiervoor de vooruitzichten zijn?

NUON
    Mijn Verbruik is via Mijn Nuon inderdaad niet benaderbaar door werkzaamheden aan deze functionaliteit. Wel is het verbruik in te zien via de Mijn Nuon app. We adviseren deze in de tussentijd te gebruiken. Groet, Jeppe

Geachte Jeppe,
    Bedankt voor de reactie en medewerking voor het behandelen van deze klacht.

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?