Klacht Vattenfall Nederland: NUON LAAT KLANT VOOR EIGEN FOUT DE DUBBELE REKENING BETALEN.

ptm77

ER IS NIETS OPGELOST.. ZE GAAN HELEMAAL NIET OP HUN EIGEN FOUT IN;DIE ESSENTIEEL IS VOOR DE SAMENSTELLING ONTSTANE STAND EN REKENING. EN LATEN DE KLANT HUN EIGEN FOUT BETALEN..DE CORRUPTE HONDEN VAN DE NUON.

HIJ ZEGT HELEMAAL NIET ;JA DAT KLOPT..WE HEBBEN U DOORGEMAILDE STAND(60.557) NOOIT IN DE PC GEZET OP 19 AUG 2016)(behandeld door A EL I. EN L. VAN E namen bekend).
EN EEN JAAR LATER AUG 2017 NEMEN ZE DE OUDE STAND..56000 EN TELLEN OP NAAR DE EINDSTAND DIE IK ZE GEGEVEN HEB. 63.834 .EEN ALLEENSTAANDE VERBRUIKT DAT NOOIT IN EEN JAAR TIJD 6800 WATT..DAT WEET NUON..EN DAT WEET IEDEREEN.

ALS ZE HET DUS WEL GOED HADDEN GEDAAN WAS HET VERBRUIK 3200 GEWEEST..GEK HE..CONFORM MIJN VERBRUIK VAN DE LAATSTE 14 JAAR.

U ZIET..IK LIEG NIET.

IK HEB GVD IN 14 JAAR TIJD 2500-3000 PER JAAR VERBRUIKT..HEBBEN ZE ME ZELF AAN DE TELEFOON GEZEGD. IK BEN NIET ACHTERLIJK.IK HEB IN 14 JAAR SLECHTS EEN KEER 200 OF ZO BIJ MOETEN BETALEN.IN 14 JAAR.DAT WAS AL HEEL VREEMD..AANGEZIEN IK NOOIT HOEFDE BIJ TE BETALEN.TOEVALLIG KWAM EEN PAAR WEKEN ERVOOR IN HET NIEUWS ,DAT DE STROOM GOEDKOPER GING WORDEN..TOEVALLIG HE??
5 PERSONEN VERBRUIKEN 5300 WATT. OM EENS VERGELIJK TE GEVEN.
EN DAN KOMEN ZE MET EEN CORRUPT VERHAALTJE..JA U HEET WAARSCHIJNLIJK JAREN EEN HOGER VERBRUIK GEHAD..IS ALLEMAAL GESCHAT DIE JAREN..EN DAT KUNNEN ZE DUS NIET WETEN. IK KAN OOK MINDER VERBRUIKT HEBBEN.
ZE KUNNEN NIET OP BASIS VAN VERMOEDENS IEMAND EEN OPTELSOMMETJE GAAN STUREN JAREN LATER. IK BEN GEEN ACHTERLIJKE.

Ik stap naar de rechter..want ik ga niet opdraaien voor de nalatigheid van nuon.

mogen ze gaan uitleggen waarom ze mijn meterstanden van aug 2016 nooit in het systeem hebben gezet waardoor ik nu geen 3200 maar ineens 6800 watt heb verbruikt..wat volstrekt onmogelijk is als alleenstaande..en waarom ze niet meer op 3 mails hebben gereageerd. en dan eens zien. ze hebben een hoop uit leggen.
GEEN..ZE BLIJVEN HUN FOUT ONTKENNEN..TERWIJL HET GLASHELDER IS. DE TIFUS VOOR DE HELE NUON. ZO BETALEN ZE DE SALARISSEN VAN HUN DIRECTIE..DOOR LEUGENS EN INTIMIDATIE VAN KLANTEN.

NUON
    Geachte
    P. ter Maten,

De meterstanden van Augustus 2016 kunnen niet meer gecorrigeerd worden. Wij hebben u destijds meerder keren proberen te bereiken om de standen te corrigeren. Dit is helaas niet gelukt. Dit jaar is de doorgegeven stand gebruikt waardoor het daadwerkelijke verbruik wordt afgerekend. Vervelend dat dit zo is gegaan. U geeft aan dat we niet op uw E-mail hebben gereageerd. Dat is niet zoals het hoort. Heeft u een voorstel betreffende de jaarnota? Dan kijken wij daar graag naar.

Groet, Joeri
    ptm77
    WEER STAAT JE REACTIE VOL MET ONZIN. ik citeer: Dit jaar is de doorgegeven stand gebruikt waardoor het daadwerkelijke verbruik wordt afgerekend.

LEUGENS.DAT IS DUS GEZWETS..EN WEER PRAAT IK TEGEN EEN ROBOT..DIE DUS NIET LUISTERT.. NEE. WANT JE SPEELT WEER HET RIEDELTJE AF ZONDER DAT JE NAAR MIJN VERHAAL KIJKT.

IK BEN GEEN DEBIEL..EN WENS NIET ZO BEHANDELD TE WORDEN.

ALS JIJ IN DE PC HAD GEZET WAT IK VORIG JAAR DOORGAF HAD JE NU EEN TOTAAL JAAR VERBRUIK VAN 3277 WATT GEHAD. IS GEWOON EEN FEIT. DAT IS DUS COMPLEET GELUL. DE REKENSOM IS HEEL SIMPEL. EN IK DOE GEWOON HEM GEWOON NOG 20 KEER. NET ZOLANG TOT NUON DE WAARHEID ONDER OGEN ZIET. WANT IK BEN GEEN MONGOOL NAMELIJK.. HET DAADWERKELIJKE GEBRUIK IS 60.557 -63,834 = 3,277 WATT. DE EINDSTAND DIE IS DOORGEGEVEN OP 19-8-2016 TOT AAN DE EINDSTAND DIE IK ZELF VORIGE MAAND HEB DOORGEGEVEN.DE FUCKIN STAND IS GEWOON VORIG JAAR DOOR 3 MENSEN VIA DE MAIL GELEZEN. JE KAN DUS NOOIT DE STAND SCHATTEN DIT JAAR..WANT DIE HEB IK GEWOON GEGEVEN. CINDY AYOUB EN LOUISE ZO HETEN ZE NAMELIJK HEBBEN DE STAND GEZIEN EN ER GEEN MALLE MOER MEE GEDAAN. DIE WILDEN BELLEN.EN IK GAF AAN EMAILEN. TOEN WERD IK DOODGENEGEERD. NOOIT MEER GEREAGEERD DOOR JULLIE.NOOIT DOOR JULLIE IN HET SYSTEEM GEZET. JULLIE ZITTEN DUS FOUT. ZO SIMPEL IS IE.

EN JULLIE WETEN DUS DONDERSGOED WAT MIJN VERBRUIK WAS. MAAR JE NEGEERT HET..GAAT EEN SCHATTING DOEN..EN VERVOLGENS GA JE DIT ALS DE WAARHEID GEBRUIKEN. DAT IS AL TOTALE ONZIN..WANT JULLIE SCHATTEN..DE KLANT WEET DE STAND..EN JULLIE NEGEREN DE KLANT .OPLICHTERIJ: DAT IS WAT NUON DOET.

EN NIET DE EINDSTAND VAN AUG 2016 56000 DIE DOOR JULLIE VAN WORDT GEBRUIKT ALS EINDSTAND VOOR AUG 2017 EN DIE ALS JE HEM OPTELD NAAR 63,834 INEENS OP EEN 6800 WATT UITKOMT..WAT IK IN 14 JAAR NOG NOOIT NIET VERBRUIKT HEB INEEN JAAR TIJD IN TWEE JAAR HAAL IK HET NIET EENS 6800 WATT...NOG NIET EENS DE HELFT DAARVAN VERBRUIKTE IK VAN AUG 16- AUG 17.. DUS LEG EVEN UIT NUON.

MET JE ''DAADWERKELIJK'' VERBRUIK..NEEM JE TROEP IN DE MALING MET JE ONZIN GEPRAAT. JE VERZINT EEN GESCHATTE STAND TERWIJL JE DE ECHTE STAND AL MEER DAN EEN JAAR WEET, GRAPJASSEN VAN DE NUON.

DUS JE KAN EEN JAAR LATER MET 56000 KOMEN.. MAAR DAT IS DUS COMPLEET UIT JE DUIM GEZOGEN. EN DIT PROBEREN JULLIE VORIG JAAR OOK AL. EN DAN NEGEER JE DE KLANT..WANT DIE WIL GEMAILD WORDEN DAT GAF DE KLANT OOK AAN VORIG JAARRRRR AL ..MAAR DAT DOEN JULLIE NIET..DUS DE KLANT KAN DE TERING KRIJGEN...ZO GAAT DAT BIJ NUON.

NOOIT MEER OP MIJN MAILS GEREAGEERD. VORiG JAAR PRECIES HETZELFDE.

TOEN BEGON JE MET GESCHAT 55000 EN TOEN GAF IK DOOR 56000. ZO BEGON HET.. DAAROM MAILDE IK IN AUG 2016. EN TOEN WERD IK DUS OOK DOODGENEGEERD. WANT ER IS NOOIT MEER GEREAGEERD.

DE STANDAARD REACTIE..WE WILLEN U BELLEN. EN DAT IS ALLES WAT JE NOG HOORT.

''JA HET IS NIET GOED DAT WE NIET OP UW MAIL HEBBEN GEREAGEERD''

DUS JE GEEFT ZELF DE FOUT TOE..MAAR DE KLANT MAG HET EEN JAAR LATER GAAN BETALEN. DONDER TOCH OP.

VORIG JAAR PRECIES HETZELFDE.IK MAIL DOOR DAT DE GESCHATTE STAND NIET KLOPT ;EN JULLIE NOTEREN HET NIET...JULLIE SCHATTEN EEN STAND..DIE DUS NIET KLOPT..EN VERVOLGENS NEGEREN JULLIE DE KLANT DIE WEL DE JUISTE STAND GEEFT.

EN DIT JAAR FLIK JE HET WEER. NU NOG ERGER.. WANT DIT JAAR SCHAT JE DE STAND OP 56000 IN TERWIJL IK JE VORIG JAAR AL DE JUISTE STAND HEB DOORGEGEVEN.

DIE ZETTEN JULLIE NIET IN DE COMPUTER..EN EEN JAAR LATER KRIJG IK EEN DIKKE TYFUS REKENING VAN 925 EURO..6800 WATT VER BRUIK IN EEN EEN PERSOONS HUISHOUDEN.. TERWIJL MIJN VERBRUIK IS.. 60.557 ZOALS FUCKING VORIG JAARRRRRR DOORGEGEVEN IK HEB DE MAIL NOGGGGGGGGGGG STELLETJE FUCKIN DEBIELEN VAN DE NUON. MAAR JE HEBT GEWOON SCHIJT AAN JE KLANT.. EN EEN JAAR LATER KOM JE MET..JA DAT KAN NU NIET MEER GECORRIGEERD WORDEN.

DUS DE KLANT MAG BETALEN..WANT DIE HEEFT INEENS EEN DUBBELVERBRUIK EEN JAAR LATER. MAAKT DE NUON NIET UIT..WE MAKEN FOUTEN..EN DE KLANT BETAALD.

NOU NEE.

DUS JULLIE NEMEN DE STAND NIET OVER.. EN EEN JAAR LATER KAN ER NIETS MEER AAN GEDAAN WORDEN..CRIMINELE ACTIES..IETS ANDERS IS HET NIET. GEWOOM OPLICHTERIJ NAAR EEN KANT TOE. DAT IS PRECIES WAT DIT IS.

IK VRAAG ME DUS AF... WIE IS NUON NU OM EEN KLANT TE DENKEN TE DWINGEN OM TELEFONISCH CONTACT TE HEBBEN TERWIJL DE KLANT VIA DE MAIL WIL PRATEN.

EN DAT OOK IN DE MAIL HEEFT GEZET. EN VERVOLGENS DE KLANT ZIJN METERSTANDEN TE NEGEREN..DAT IS OK EEN FEIT..EN EEN JAAR LATER HEM EEN DUBBEL VERBRUIK ONDER ZIJN NEUS TE WRIJVEN VAN 6800 WATT...WAT EEN ALLEENSTAANDE NOOIT VERBRUIKT..EN DAT BEGRIJPT EEN MONGOOL OOK NOG..EN JULLIE OOK ..MAAR JULLIE HOUDEN JE VAN DE ACHTERLIJKE EN DOEN NET ALSOF DIT NORMAAL IS.

NOGMAALS..DE ENIGE CORRECTE STAND VAN 19 AUG 2016 TOT 19 AUG 2017 IS

60,557 - 63,834. HET GEKKE IS DIE 63834 IS OOK DOOR MIJ DOORGEGEVEN.EN DIE GAAN JULLIE NU INEENS WEL GEBRUIKEN,MAAR DE BEGIN STAND DIE IK VORIG JAAR DOORGAF HEBBEN JULLIE GENEGEERD. KORTOM..HET TOONT AAN DAT ALLES NATTE VINGER WERK IS..EN JULLIE VOLSTREKTE WILLEKEUR TOEPASSEN.

IK BEN JULLIE SPELLETJES MEER DAN ZAT..EN IK LEG DIT AAN EEN RECHTER VOOR.

WANT IK WEET DAT JULLIE DE METERSTAND HADDEN METEN NOTEREN..JE KAN IETS WAT EEN KLANT DOORMAILD..NIET NEGEREN. EN MAAR ZEGGEN ''WE HEBBEN U GEBELD..OP EEN NUMMER VAN 5 JAAR GELEDEN..EN DAARNA NIET MEER EMAILEN.EN EEN JAAR LATER DOODLEUK EEN OUDE GESCHATTE STAND SERIEUS NEMEN..HIJ IS GESCHAT.. TERWIJ JE DE ECHTE STAND AL EEN JAAR WIST..JE HEBT DUS GEEN ENKEL EXCUUS. SORRY VOOR JE..MET JE HELE OPLICHTERSBENDE VAN DE NUON ERBIJ..

EN DIT TAALVERBRUIK HEB JE VAN HARTE VERDIEND..DOOR HET NEGEREN EN MISLEIDEN VAN JE EIGEN KLANTEN..HET NIET UISTEREN..GEWOON DOEN WAT JULLIE WILLEN..EN DE KLANT ZIN GEGEVENS NIET SERIEUS NEMEN. DE TIFUS VOOR DAT HELE NUON.. ZIE JE BIJ DE RECHTER.. IK HEB ZO EEN HEKEL AAN ONRECHT. EN DAN EEN ALLEENSTAANDE EEN ACHTERLIJKE OP NIETS GEBASEERDE 925 EURO BIJBETALEN STUREN..OM JE KOP VAN JE ROMP TE SCHAMEN.

NUON MAAKT NIET UIT OF IK EMAIL OF TELEFONISCH REAGEER..DAT ZAL EVEN LEKKER WORDEN. NEE JULIE DWINGEN EEN KLANT..DOOR ZIJN EMAI NIET TE BEANTWOORDEN. = MANIPULATIEF GEDRAG.

EN DAN EEN JAAR LATER ROEPEN DAADWERKEIJK VERBRUIK.. JE HET HET GESCHAT..DUS JE PRAAT UIT JE NEK.. TERWIJL IK JE VORIG JAAR DE CORRECTE STAND MAIL. TE WETEN 60,557. DUS JE KAN WEL 56000 GAAN GEBRUIKEN OMDAT DIT IN NUON HAAR VOORDEEL UITPAKT.. MAAR JE BENT GEWOON AAN HET OPLICHTEN WANT JE WIST DE STAND AL EN JULLIE MAKEN DUS DE FOUT;MAAR DIE KAN NIET GECORRIGEERD WORDEN EEN JAAR LATER HAHA.. EN DUS STUUR DE KLANT EVEN BIJBETALEN 925 EURO. DUS IK BETAAL 540 PER JAAR..ALS ALLEENSTAANDE EN JULLIE LATEN ME NU EVEN VOOR 3 JAAR STROOM IN EEN KEER BETALEN TOCH?

DAT WAS TOCH HET PLAN? WAT ER ACHTER ZIT.. GAAT HEM NIET WORDEN..SORRY.

WAT EEN ACHTERLIJK BELEID. EN JULLIE MAAR DENKEN DAT EEN KLANT DAAR GENOEGEN MEE NEEMT.

IS DOOR DRIE MEDEWERKERS GEZIEN. LEG DAT MAAR UIT AAN DE RECHTER.

HOE JIJ EEN METERSTAND GEWOON NEGEERT. EN HET JAAR EROP DE STAND GAAT SCHATTEN..EN JE EIGEN FOUT NIET MEER KAN TERUGDRAAIEN.. EN DE KLANT WORDT DE DUPE.

IK BEN DAT NUON EN HAAR ACHTERLIJKE HOUDING ZO SPUUGZAT.

JA DE STAND IS GESCHAT..MAR WE WILLEN U EVEN BELLEN..NIET OMDAT U VAN DIENST TE ZIJN..MAAR WE GAAN U EVEN TELEFONISCH INTIMIDEREN ;DAT ONZE GESCHATTE STAND..TOCH ECHT JUIST IS.. WANT WIJ BIJ NUON..BEPALEN U VERBRUIK..EN NIET U ZELF. WIJ UISTEREN NIET NAAR DE KLANT..WE PASSEN EEN KRUISVERHOOR TOE.

EN ZWAKKE KLANTEN DIE BINDEN WEL IN..EN BETALEN GEWOON.. OMDAT WE DE BOEL INTIMIDEREN EN DE KLANT ZIJN VERHAAL GEWOON VOOR ACHTERLIJK HOUDEN. ''JA WE KUNNEN U HELPEN MET DE NOTA''

WIE DENK JE NU VOOR JE TE HEBBEN?

TUURLIJK OM IN TERMIJNEN TE BETALEN..MAAR NIET OM JE EIGEN CORRUPTE FOUT RECHT TE ZETTEN EN IEMAND DE NORMALE JAAR REKENING TE GEVEN.

EEN METERSTAND DOORGEVEN BIJ NUON BLIJKT DUS NIET NODIG..

WANT NUON NEGEERT HEM ;EN HOUDT HAAR EIGEN GESCHATTE STAND AAN.

DIE DUS NERGENS OP GEBASEERD IS. NET ZOALS JULLIE GESCHATTE VERBRUIK VAN MENSEN... DAT JE 1700 WATT NEERZET HAHA... OOK DAT SLAAT HELEMAAL NERGENS OP.. WANT JE HEBT HET HISTORISCH VERBRUIK VAN KLANTEN GEWOON IN DE PC STAAN.DUS JE WEET WAT IEMAND VERBRUIKT DIE A 14 JAAR BIJ JE ZIT.

DAT IS DE OPLICHTERIJ VAN NUON IN HET KORT VERWOORD. IEDEREEN LEES DIT AUB..EN GA NOOIT NAAR DE NUON.

DE OPLICHTERSBENDE DIE DE METERSTAND EEN JAAR EERDER DOORKRIJGT ;HEM NIET IN HET SYSTEEM ZET. HET JAAR LATER EEN OUDE GESCHATTE STAND INVOERT EEN DUBBEL VERBRUIK OP JE BORD LEGT EN DAN ZEGT..JA JAMMER..WE HEBBEN U STAND VORIG JAAR NIET GENOTEERD MAAR DAAR IS NU NIETS MEER AAN TE DOEN.

FOUTJE..IK BETAAL 23 EURO PER MAAND VOOR STROOM.PAS EEN JAARTJE OF 14.. EN NU KRIJG IK VOOR HET EERST IN 14 JAAR EEN FOUTIEVE REKENING DOOR HUN NALATIGHEID.. JA SORRY 925 EURO.. OMDAT WE U STAND EVEN NIET OPGENOMEN HEBBEN VORIG JAAR IN HET SYSTEEM.. ZO DOEN WE DAT BIJ NUON.

IK DACHT EERST DAT HET EEN GRAP WAS. DIE OPMERKING. ECHT. JA SORRY 925 EURO.. OMDAT WE U STAND EVEN NIET OPGENOMEN HEBBEN VORIG JAAR IN HET SYSTEEM.. ZO DOEN WE DAT BIJ NUON.
    ptm77
    MENSEN BIJF VER WEG VAN DE NUON. ZE NOTEREN DE DOORGEMAILDE STAND NIET.. REAGEREN NIET P EMAILS.. HOUDEN HUN EIGEN GESCHATTE STAND AAN TERWIJL ZE DE ECHTE STAND AL EEN JAAR HEBBEN. ZADELEN DE KLANT OP MET EEN DUBBEL VERBRUIK EN STUREN HEM EEN REKENING VAN 925 EURO.

DAT ZE HUN FOUT MOETEN CORRIGEREN DOEN ZE NIET..JA SORRY WE HEBBEN U STAND NIET GENOTEERD MAAR DAAR KAN NU NIETS AAN GEDAAN WORDEN.

EN DE KLANT MAG BETALEN..

GA NOOIT..NEVER NOOIT IN ZEE MET DE OPLICHTERSBENDE DIE NUON HEET.

WANT U BETAALD VOOR HUN FOUTEN.
    NUON
    Hallo meneer Ter Maten,

Allereerst wil ik u vragen om uw taalgebruik aan te passen. In alle gevallen benaderen we u ook met respect en dat vraag ik nu ook van u.

In de klantcontacten die we samen hebben gehad ging het opvallend vaak over de meterstanden die niet zouden kloppen. We hebben diverse keren op meerdere manieren contact met u gezocht om andere meterstanden boven tafel te krijgen. Daarop hebben we nauwelijks een inhoudelijke reactie gekregen.

We sturen u een jaarafrekening om deze ook zelf na te kijken. Zijn de standen niet goed volgens u, dan moet u andere standen aanleveren. Zo eenvoudig is het gewoon. Krijgen we die niet, dan houden we de standen zoals ze zijn. Als deze achteraf te laag zijn gebleken waardoor ook uw termijnbedrag te laag is afgestemd is dat Nuon niet aan te rekenen als u zelf geen medewerking verleent. Hebt u een reden om eerder geen standen door te geven behalve die van vorig jaar?

Het optelsommetje met de meterstanden is heel eenvoudig. U start met een stand op het moment dat u klant wordt. Op enig moment hebben we een opgenomen stand. Het verschil tussen die standen is wat u al die tijd ertussen hebt verbruikt. Als we een deel van dat verbruik niet hebben afgerekend in een eerdere periode, doen we dat nu. Het is dus niet zo dat we u verbruik berekenen wat u niet heeft genoten, zeker niet. U hebt energie ontvangen welke nog niet betaald is. Tot nu toe. Nu is alles met de eindstand van 63.834 betaald. U mag mij een foto van de meter met de meterstand goed te zien en de krant van heden toesturen. Daaruit zal blijken dat u tot deze stand verbruik hebt genoten.

Als we uw stand van vorig jaar hadden gebruikt, had u vorig jaar een groot deel van het nog niet berekende verbruik moeten bijbetalen. Het blijft dan gewoon schuiven met de meterstanden en het verbruik.

Ik vind het jammer dat u hierover anders denkt maar zelf geen informatie geeft over uw standen middels foto's of een reactie via e-mail. Heel graag bel ik u over deze situatie om samen tot een goed gesprek en een betaalafspraak te komen. Als u daarvoor openstaat kunt u mij een e-mail sturen via webcare@nuon.com.

Met groeten,
    Pauline
    ptm77
    u kraamt onzin uit..en u blijft onzin uitkramen.

de geschatte beginstand die u neemt voor mijn jaarafrekening van augustus 2016-aug 2017 te weten 56000 is de begin stand van augustus 2015 en niet die van augustus 2016. DIE IS NAMELIJK 60.557 EN DIE IS DOORGEMAILD OP 19 AUG 2016 DE EINDSTAND VAN AGU 2017 IS 63.834. VERBRUIK IS DUS 3.277 EN NIET 6800 WATT DAT KRIJG JE DUS ALS JE DE 'GESCHATTE'' BEGIN STAND VAN 2015 NEEMT WAT JULLIE NU DUS HEBBEN GEDAAN.DAT IS DE STAND DIE U DUS HAD AAN MOETEN HOUDEN. NUON HEEFT DIE METERSTAND NOOIT OVERGENOMEN. HET ENIGE WAT NUON HEEFT GEDAAN IS MIJN DOORGEGEVEN STAND GENEGEERD EN GEZEGD ''WE HEBBEN U GEPROBEERD TE BELLEN'' .EN DAT IS ALLES.EEN KLANT EEN STAND DOORGEEFT MAG ER VAN UIT GAAN DAT DIE STAND GENOTEERD WORDT. DE 63.834 IS WEL GEWOON OVERGENOMEN.

DUS JE HEBT NOG STEEDS GEEN ENKEL EXCUUS OM IEMAND ZIJN METERSTAND GEWOON NIET OP TE NEMEN. EEN JAAR LATER EEN GESCHATTE STAND TE NEMEN VAN TWEE JAAR TERUG EN DAN GEWOON TE ZEGGEN ;JA JAMMER..HEBBEN WE VORIG JAAR NIET GOED VERWERKT ; MAARRRR DAAR KUNNEN WE NU NIETS MEER AAN DOEN. DAT IS NATUURLIJK TE ACHTERLIJK VOOR WOORDEN. ZELF EEN FOUT MAKEN EN DIE NIET CORRIGEREN. EN DAAROM STAP IK OOK NAAR DE RECHTER.

WANT IK WEET DAT JULLIE FOUT ZITTEN. EN MIJN EMAILS GAAN HET OOK BEWIJZEN.

EN OOK DE NAMEN VAN DE DRIE MEDEWERKERS DIE DE MAILS GELEZEN HEBBEN EN ER NIETS AAN DOEN.

EN IK HEB GEZEGD IN DE MAIL ;IK STA JE TELEFONISCH NIET TE WOORD. U HAD DUS VIA DE MAIL KUNNEN REAGEREN. MAAR IN DE ARROGANTIE VAN NUON ,DIE DENKT DAT EEN KLANT MAAR MOET BELLEN OF GEBELD WORDEN GAAT DUS IETS GOED MIS. JULLIE BEPALEN DIT NAMELIJK NIET. DE ONZIN DIE U PRODUCEERT GEEFT DAN OOK BLIJK DAT U GEEN FEITENKENNIS HEEFT ,EN HELEMAAL NIETS VAN DE INHOUD VAN MAILS AFWEET VAN VORIG JAAR.

EN MIJN TAALGEBRUIK DAT MAAK IK ZELF WEL UIT. ALS NUON KLANTEN VOOR DEBIEL HOUDT EN WEIGERT HUN EIGEN FOUTEN TE CORRIGEREN DAN BEN JE BIJ MIJ AAN HET VERKEERDE ADRES.

EN IK STAP OOK NAAR DE RECHTER. DOE IK NORMAAL NIET..MAAR IK DIT GEVAL WEL.

OMDAT IK GENOEG HEB VAN JE CORRUPTEWANT HET IS GEWOON DIEFSTAL EEN GESCHATTE BEGIN STAND AANHOUDEN TERWIJL JE EEN JAAR ERVOOR DE METERSTAND HEBT GEKREGEN..EEN CORRUPTE TIFUSBENDE.. N DAN DENKEN DAT JE KAN ZEGGEN..'JA WE HEBBEN U GEPROBEERD TE BELLEN'. DAT HEEFT NIETS TE MAKEN MET OF JE EEN METERSTAND MOET OVERNEMEN. ARROGANTE HOUDING NAAR EEN KLANT TOE. EN REAGEER OOK NIET MEER..IK BEN KLAAR MET DIE HELE NUON.

EN IN 14 JAAR TIJD IS DIT DE TWEEDE KEER. DE EERSTE KEER MOEST IK OP OVERKLAARBARE WIJZE 240 EURO BIJ BETALEN..TERWIJL IK DE 6 JAAR ERVOOR NOOIT EEN STUIVER MOEST BIJBETALEN..DAT STONK AL AAN ALLE KANTEN.

IK ZORG DAT IK MET EEN NOODGANG NAAR EEN ANDERE LEVERANCIER GA EN DE RECHTER GAAT ZICH HIEROVER BUIGEN. WANT JULLIE ZIJN TEN ALLE TIJDEN FOUT.

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?