Klacht Vattenfall Nederland: Onbeschoft gedrag medewerkers

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 622639
Gebruiker
Christine 1975
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben al klant bij Nuijs nu vattenvall vanaf 2003!, nog nooit ben ikbibergesrapt naar enenandere leverancier, ik heb me niet laten verleiden door een kado aanbid van andere leveranciers.
Maar vatrenvall kan min al meer dan een jaar niet te woord staan zowel bij de telefoon als via de whats ap. Ikbword genegeerd en krijg geen slotwoord op mijn vragen en als ze reageren is het een mededeling.

Gewenste oplossing

Een medewerker spreken en antwoord op mjjn vragen
Geboden oplossing
Er is amper gereageerd
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall Nederland
    Datum
    Goedemiddag,

    Het is op dit moment ontzettend druk waardoor het langer duurt dan normaal voor je antwoord krijgt. Excuus hiervoor! Ik help je graag hier verder. Welke vragen heb je?

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen