Opgelost door Vattenfall Nederland: onmogelijke website en je kunt geen fatsoenlijk contact krijgen met het bedrijf.

content Opgelost
A van Kohler

Ik ben klant bij vattenvall en probeer uit te zoeken wat mijn nieuwe energie prijzen dadelijk gaan worden. Op de website van Vattenvall kan ik het niet gevonden krijgen, de bot die daar antwoord geeft is bijzonder irritant, via whatsapp krijg je dezelfde bot die onmogelijke antwoorden geeft. De wachttijden via persoonlijk contact zijn meer als een uur?
vervolgens ben ik na een uur zoeken nog niets wijzer geworden.
Ik ben nu een aantal jaar klant bij vattenvall, maandelijks een bedrag afschrijven is blijkbaar geen probleem, miljarden winst maken ook niet, maar een klant te woord staan is een heel groot probleem.

Een betere en beter toegankelijke website en beter bereikbaar zijn
ik heb de energie prijzen gekregen maar de website blijft klantonvriendelijk

Vattenfall Nederland
    Goedemiddag,

Natuurlijk wil je weten wat de prijzen gaan worden. Dan is het extra vervelend dat je ze niet kan vinden. Ik help je hier graag bij verder. Stuur je hiervoor in een privéberichtje nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer?

Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?