Klacht Vattenfall Nederland: onterechte rekening en klacht behandeling

B. de Graaf

Ik heb nu al geruime tijd een discussie met de Nuon over een rekening die niet klopt.
Nuon wil er pertinent niet aan dat zij een fout hebben gemaakt in hun eigen administratie. Ik heb meerdere aanmaningen gekregen hierop heb ik meerdere malen gereageerd met de boodschap dat de rekeningen netjes zijn betaald door de stadsbank waar ik toen een budget beheer rekening had. elke keer krijg ik weer iets anders van Nuon te horen zodat zij maar niet hoeven toe te geven dat het aan hun administratie ligt.
In een van de mails van Nuon krijg ik te horen dat de stadsbank ons de waarheid niet vertelt omdat zij ook aangeven dat er wel degelijk elke maand is betaald.. nu word er door de Nuon gezegd dat de stadsbank 2 maanden achter loopt en dat de stadsbank ons dat tijdens een eind gesprek is mede gedeeld ik zou niet weten wanneer want we hebben nooit een eindgesprek gehad met de stadsbank Nuon liegt, en als je naar Cindy Kroon vraagt is zij niet te bereiken ik vraag me af of zij wel bestaat.

Ik wil contact met Cindy Kroon om haar het nodige uit te leggen en dat zij stopt met die domme dreig brieven te sturen als zij echt bestaat dan neemt ze contact met mij op

NUON
    Beste B. de Graaf,Bedankt voor uw bericht op deze website.
    Uit onze administratie maak ik op u inmiddels meerdere keren contact heeft gehad met onze klantenservice. Wij hebben ook contact gezocht met de stadsbank om te controleren of nu echt alles goed is verwerkt, en dat is zo. We hebben alle betalingen die wij van de stadsbank hebben ontvangen, verwerkt in de administratie. U bent ons nog een bedrag verschuldigd aan verbruikskosten van elektriciteit en gas en vragen u vriendelijk om dit bedrag te betalen. Helaas kunnen wij langs deze weg verder niets voor u doen. Met vriendelijke groet,Barry
    Nuon Webcare

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?