Klacht Vattenfall Nederland: Vattenfall heeft mijn laadpaal stuk gemaakt en reageert nu niet

Kim

Mijn laadkabel is vervangen op verzoek van Vattenfall. Sindsdien laadt mijn auto niet meer goed op. Ik heb dit twee maanden geleden gemeld, daarna een paar keer achteraan gebeld en gemaild. Een week of 3 geleden kreeg ik te horen dat het probleem nu écht binnen 3 werkdagen opgelost zou worden. Sindsdien niets meer gehoord.

Ik sta intussen duur te laden bij openbare laadpunten, waarbij ik maar moet hopen dat er een plek beschikbaar is, terwijl ik thuis een paal heb.

Voor mijn laadpas kan ik wel opzeggen en overstappen naar een klantvriendelijker bedrijf, maar daarmee is mijn laadpaal nog niet gefixt...

Graag mijn laadpaal repareren.
Vattenfall belooft al de hele tijd contact op te nemen, die belofte is geen oplossing. Mijn klacht is pas opgelost als de monteur geweest is en mijn laadpaal het weer doet. Jammer, ik had gehoopt dat dit zou helpen.

Vattenfall Nederland
    Goedemiddag,

Dat is erg vervelend. Ik heb je klacht doorgestuurd naar InCharge. Zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?