Klacht Vattenfall Nederland: Vattenfall heeft mijn laadpaal stuk gemaakt en reageert nu niet
Details
Klacht
Mijn laadkabel is vervangen op verzoek van Vattenfall. Sindsdien laadt mijn auto niet meer goed op. Ik heb dit twee maanden geleden gemeld, daarna een paar keer achteraan gebeld en gemaild. Een week of 3 geleden kreeg ik te horen dat het probleem nu écht binnen 3 werkdagen opgelost zou worden. Sindsdien niets meer gehoord.Ik sta intussen duur te laden bij openbare laadpunten, waarbij ik maar moet hopen dat er een plek beschikbaar is, terwijl ik thuis een paal heb.
Voor mijn laadpas kan ik wel opzeggen en overstappen naar een klantvriendelijker bedrijf, maar daarmee is mijn laadpaal nog niet gefixt...
Gewenste oplossing
Graag mijn laadpaal repareren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.