Klacht Vattenfall Nederland: Wanneer de meterstanden van een maand bekent zijn Dat een andere maand NIET VERANDEREN.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 634620
Gebruiker
verkeerdemeterstandenvanmij
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Onjuiste meterstanden en kosten.
Bedrag van november op 8 december zo maar verhoogt.

Gewenste oplossing

Correct hun werk doen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall Nederland
    Datum
    Goedemiddag,
    Op dit moment zijn we nog hard aan het werk om het prijsplafond in orde te maken. Het is daarom nog niet verwerkt in ons termijnbedragadvies. Je termijnbedragadvies valt daarom waarschijnlijk hoger uit dan nodig. Na 15 december 2022 geven we je graag weer een up-to-date termijnbedragadvies. Wil je nu al weten met welk termijnbedrag je in 2023 ongeveer rekening moet houden? Bekijk dan onze voorbeeldberekening.

    https://www.vattenfall.nl/klantenservice/voorbeeldberekening/

    Met vriendelijke groet,

    Joeri
    Vattenfall
  2. Auteur
    verkeerdemeterstandenvanmij
    Datum
    Hier gaat deze klacht toch niet over.
  3. Auteur
    Vattenfall Nederland
    Datum
    Dan graag een duidelijke omschrijving van uw klacht. Ook ontvangen we ter controle een privébericht met:

    - Geboortedatum
    - Laatste drie cijfers van de IBAN

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Vattenfall Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen