Opgelost door Vattenfall: Achterbakse verkoop techniek aan de deur!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468399
Gebruiker
monica
Datum
1 reactie

Details

De klacht

van de week een verkoper aan de deur gehad met de mededeling dat ik teveel betaal bij mij huidige energieleverancier na eerst gegevens te hebben geregisteerd kreeg ik de mededeling dat er een offerte naar mij email is gestuurd of ik die even wil bevestigen, maar toen ik mail las stond er toch echt of ik akkoord ga met aanvraag en niet dat ik akkoord zou gaan met toesturen per post van een offerte zoals gemeld werd door de verkoper van Vattenfall (Nuon).

Achterbakse verkoop techniek aan de deur!

De oplossing

Stoppen met deze oplichting

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Pater,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Dit is inderdaad niet de wijze waarop wij nieuwe klanten horen te werven, excuses hiervoor. We zetten een melding hierover door naar de betreffende afdeling. Ook heb ik ervoor gezorgd dat we uw adres in de toekomst overslaan.

    Met vriendelijke groet,

    Tyas

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vattenfall?