Klacht Vattenfall: Antwoord op brief

Partout

Een brief gestuurd naar de directie van het Nuon kantoor in Arnhem. De brief gaat over het klantonvriendelijk beleid van Nuon. We zijn nu meer dan een week verder en noch bericht van ontvangst of reactie op brief. Klantenservice gebeld maar kunnen niet helpen

Goedemorgen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht.
    Onze excuses voor het tot nu toe onbeantwoord blijven van uw brief. Onze excuses hiervoor. We hebben helaas een achterstand bij het verwerken van de brieven. We zien dat u inmiddels ook een e-mail heeft gestuurd waarop we contact met u hebben gezocht. Wij gaan ervan uit dat uw vraag naar aanleiding van uw e-mail wel naar tevredenheid is afgehandeld. Met vriendelijke groet,Barry
    Partout
    Dat is wel heel makkelijk!,, Zo komt u niet van mij af. Ik ben helemaal niet tevreden en mijn klachten blijven. Dus graag antwoord op de brief die ik gestuurd heb naar de directie.
    NUON
    Ik vraag u vriendelijk om dan nog heel even geduld te hebben. Bedankt daarvoor en nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet,Barry
    Partout
    Mijn geduld is eindig. Iedereen heeft het druk tegenwoordig Overigens een vreemde reactie van een klachten rubriek!
    Wanneer krijg ik een reactie op de brief van de directie?
    NUON
    Ik kan helaas niet voor u nakijken wanneer u inhoudelijk reactie krijgt.
    Partout
    Dat is snel gereageerd! Niet meer zo druk? Als u mij nou het telefoonnummer van redirecten geeft bent u van mij af!
    NUON
    Hallo meneer Triest,We hebben u een e-mail gestuurd met de vraag om een kopie van de brief via die weg naar ons toe te sturen als dat mogelijk is, natuurlijk. We willen zeker niet van u af, integendeel, we willen u een reactie geven op uw brief.
    U kunt een e-mail sturen naar webcare@nuon.com.In onze klantcontacten zien we dat u inmiddels contact met ons hebt gehad. We hebben u helaas daarna niet meer telefonisch kunnen bereiken. Uit uw e-mail en onze klantcontacten maken we op dat u een vraag hebt over uw warmte-meter. We maken nogmaals een terugbel afspraak voor u.In afwachting van uw kopie brief per e-mail,
    een heel fijn weekend,Pauline
    Partout
    Heb bericht gestuurd naar Webcare naar Pauline.
    Wacht met belangstelling.
    NUON
    Goedemiddag meneer Triest, Ik zie dat uw klacht inmiddels is afgehandeld. Daarom sluit ik de klacht op deze website. Mocht u wel nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u ons hiervoor e-mailen. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet,
    Tyas
    Partout
    Een gedeelte van de klacht is inderdaad afgehandeld maar ik wacht nog altijd op de beloofde brief van de directie. Dus kan er geen sprake zijn van het afsluiten van mijn klacht.
    Goedemorgen meneer Triest,
    De door u verzonden brief kunnen we helaas (nog) niet terugvinden. We verzoeken u om een kopie van deze brief te versturen naar webcare@nuon.com. Wij zorgen er dan voor dat u hier een inhoudelijke reactie op ontvangt. Vriendelijk bedankt voor uw medewerking en een fijne dag gewenst!
    Tyas
    Partout
    Al een aantal weken word ik door u aan het lijntje gehouden. Nu komt u opeens met het verhaal de brief niet te hebben. De directie heeft de brief en u moet de rotzooi opknappen, immers u bent ervoor en de directie wordt afgeschermd. Als het gaat om beleidsvragen dan kom ik logisch met u niet verder. De brief is tot 2 keer toe verstuurd en ik ben niet gekke Henkie. Als er niet snel een antwoord komt gaat de brief naar een derde.
    NUON
    Onze directie wordt niet afgeschermd en staat u graag te woord. Helaas kunnen wij de brief langs deze weg niet voor u opzoeken. We hebben u de mogelijkheid geboden om een kopie van uw brief per e-mail te sturen, of u kunt een reactie op uw brief afwachten tot uw brief in behandeling wordt genomen. Helaas kunnen wij langs deze weg verder niets voor u doen op dit moment.
    Partout
    Ik kom zo niet verder met jullie. Mijn vraag was en is : wanneer krijg ik antwoord op de brief 3 maande geleden verstuurd naar de directie . Als de directie niet wordt afgeschermd dan graag een telefoonnummer.
    NUON
    Drie maanden is wel erg lang. Ik verwacht dat het ergens niet goed is gegaan, maar helaas, zoals meerdere keren aangegeven is dat niet na te kijken.
    De directie heeft geen algemeen telefoonnummer, maar ik ga uw verzoek aan hen doorgeven.
    Partout
    We zijn inmiddels bijna 2 weken verder en ik wil graag van u weten of het doorgeven van uw verzoek resultaat heeft gehad.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?