Klacht Vattenfall: Bestaande klanten

Tamara

Bestaande klanten wordt niks aan gedaan mbt het klant behouden, heb namelijk al blijvend loont met de hoogste korting van 25% dus en ik zie dat nieuwe klanten een kado mogen uitkiezen en bestaande klanten niet, ik vind dat bestaande klanten dan ook om de 2 jaar een kado mogen uitkiezen omdat ze blijven, ik heb die vraag gesteld via whatsapp en weet je wat ik als antwoordt krijg ja we kunnen je blijvend loont korting geven tot 25% wat een stelletje debielen, je ziet toch in het systeem dat ik die 25% toch al heb dus wat kom je met je 25% dat is geen aanbod, kreeg ik toen als antwoord ja sorry maar dan kunnen we je niks bieden maar wel leuk op jullie website blijven adverteren dat jullie er alles aan doen om klanten te behouden nou niet dus

Een aanbod, of laat de klant een kado kiezen

Vattenfall
    Beste T. Kohler, we lezen je klacht op deze website. Het klopt dat we geen cadeau bieden voor bestaande klanten. Daar kunnen we kort over zijn. U kunt wel zelf sparen voor cadeau's via Exclusief.

Groet, Joeri
    Tamara
    Dat snap ik, dus wat klanten moeten gaan doen is overstappen elk jaar om een kado te krijgen dat is wat jullie dus willen.

Ja maar goed ik heb blijvend loont 25% op stroom uiteraard en ik spaar al nou ja 15 punten per maand maar goed dat boeit me niet maar een kado uitkiezen is veel leuker maar dan begrijp ik uit jullie verhaal dat jullie geen moer kunnen voor bestaande klanten en dat we gewoon elk jaar lekker moeten gaan overstappen.
    Beste T. Kohler,

Dat is inderdaad wel hoe de energiemarkt tegenwoordig werkt. Onze concurrenten bieden bij een overstap een cashback of een cadeau aan nieuwe klanten, en dus bieden wij dit ook. Maar dat betekent niet dat we elke klant bij een verlenging van zijn contract een soortgelijk cadeau kunnen bieden. Dat gaat niet. Als je op zoek bent naar snel voordeel, dan is een overstap onvermijdelijk. Wil je wel bij ons blijven, dan bieden we scherpe tarieven, een blijvende korting van 25% en een spaarprogramma.

Groet, Tyas
    Tamara
    Dit bedoel ik dus ik jullie luisteren niet wat jullie mij AANBIEDEN HEB IK AL dus de 25% blijvend loont heb ik al en de spaarprogramma heb ik ook al dit heb ik al meerdere keren aangegeven maar blijkbaar wordt er niet naar gekeken en wordt steeds hetzelfde aanbod gedaan.
    Goedemiddag mevrouw Kohler,

Bedankt voor je reactie. Omdat wij willen benadrukken wat wij onze vast klanten wél kunnen aanbieden, komen wij telkens terug op Blijven Loont korting en ons spaarprogramma. Fijn dat je hier al gebruik van maakt.

Dat wat jij nu wenst, een cadeau of premie, dat bieden wij niet aan bij verlenging. Voor een welkomstcadeau (daarom heet het immers welkomstcadeau) kun je dus bij de concurrent terecht en dan kun je na 1 jaar weer bij ons weer terecht voor een welkomstcadeau.

Groeten,

Nancy
    Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall?