Klacht Vattenfall: De Klantenservice is gewoon slecht

Klachtnummer
# 453066
Gebruiker
J.G. Pacque
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een vraag over mijn maandbedrag maar op de site is geen telefoonr te vindingen als ik nr heb gevonden is de telefoniste al om 15;00 uur naar huis!Wat bedoelt VATTENFALL met "KLANTENSERVICE ?"

De oplossing

Betere bereikbaarheid en informatie

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo meneer Pacque,

    We hebben het telefoonnummer niet verstopt voor u, hoor. Het staat gewoon op de website; https://www.vattenfall.nl/service/contact/
    Het klopt dat we tot 15.00 uur bereikbaar zijn telefonisch. We zijn tot 22.00 uur bereikbaar via WhatsApp, wist u dat? Of via Facebook tot 21.00 uur. Genoeg opties!

    Ik lees terug dat u zojuist met mijn collega hebt gesproken en dat deze u een aanbod heeft gestuurd. Goed om te lezen.

    Ook zie ik dat u al veel punten via Exlusief hebt gespaard, 700 stuks. Kijkt u af en toe wat u daarvoor kunt bestellen?

    Ik heb nog een tip voor u. Om u te laten weten of uw verbruik nog bij uw termijnbedrag past, sturen we u graag een Seintje. Dit is een advies om uw termijnbedrag te verhogen, verlagen of hetzelfde te houden.
    Het Seintje ontvangt u alleen als u een slimme meter thuis hebt én als u ons toestemming hebt gegeven om uw meterstanden dagelijks uit te lezen.
    U kiest natuurlijk zelf wat u met het advies doet. Meldt u uzelf aan?
    https://www.vattenfall.nl/seintje

    Groet,
    Pauline, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen