Opgelost door Vattenfall: geen gehoor

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 398970
Gebruiker
elengast.
Datum
2 reacties

Details

De klacht

mijn moeder zit bij nuon wat nu Vattenfall is geworden. wij kunnen nu niet meer inloggen en via de telefoon krijgen we geen gehoor. Elke dag weer maakt niet uit welk tijdstip zeggen ze dat het druk is. En via Nina geen antwoord wat van toepassing is.

De oplossing

dat zij ons of te woord staan of via een mail ons kunnen helpen zodat wij kunnen inloggen in mijn Vattenfall.Wachtwoord vergeten werkt niet. Account nieuw aanmaken werkt ook niet.

2 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Beste mevrouw Puijk - de Lange,

    Excuses voor de late reactie op uw klacht. Ik zie dat er geen actief account meer was op dit contract. Ik heb het account voor u aangemaakt. U krijgt een activatiemail om het account te kunnen activeren. Daarna kunt u erop inloggen.

    Met vriendelijke groet, Jeppe
  2. Auteur
    elengast.
    Datum
    Het is gelukt om weer in te loggen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
elengast.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Link toegezonden om in te loggen met nieuw wachtwoord.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen