Opgelost door Vattenfall: Geen Jaarafrekening 2019 ontvangen.

W.J.F. van der Vijgh

Een telefonische toezegging (nl. het per post toesturen van de Jaarafrekening 2019) is niet nagekomen: ik ontving in plaats daarvan een Toelichting specificatie. Contact vandaag met Vattenfall verliep per Facebook-messenger. Na vragen over mijn geboortedatum en 3 laatste cijfers van mijn bankrekeningnr. werd in een later bericht mijn complete bankrekeningnr. gevraagd. Dit heb ik om veiligheidsredenen geweigerd. Antwoord van Vattenfall: "dan kunnen wij u niet helpen"

Ik wil graag de Jaarafrekening 2019 per post ontvangen. Dit is mij telefonisch door Vattenfall toegezegd, maar in plaats daarvan ontving ik de Toelichting specificatie. Dus gaarne alsnog de toezegging nakomen.

Vattenfall
    Geachte heer van der Vijgh,

Ik zag uw klacht hier en neem deze in behandeling. Ik heb de jaarafrekening via e-mail naar u verzonden.

U kunt de jaarafrekeningen ook via Mijn Vattenfall inzien. Deze vindt u bij 'Correspondentie'.

Eugene
    Vattenfall
    W.J.F. van der Vijgh
    Zojuist (20.45 uur) de email met het Jaaroverzicht 2019 ontvangen.
    Hartelijk dank.

W.J.F. van der Vijgh
Ik heb het Jaaroverzicht 2019 zojuist (20.45 uur) in goede orde als bijlage bij een email ontvangen. Hartelijk dank.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?