Opgelost door Vattenfall: Geen Jaarafrekening 2019 ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 424146
Gebruiker
W.J.F. van der Vijgh
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een telefonische toezegging (nl. het per post toesturen van de Jaarafrekening 2019) is niet nagekomen: ik ontving in plaats daarvan een Toelichting specificatie. Contact vandaag met Vattenfall verliep per Facebook-messenger. Na vragen over mijn geboortedatum en 3 laatste cijfers van mijn bankrekeningnr. werd in een later bericht mijn complete bankrekeningnr. gevraagd. Dit heb ik om veiligheidsredenen geweigerd. Antwoord van Vattenfall: "dan kunnen wij u niet helpen"

De oplossing

Ik wil graag de Jaarafrekening 2019 per post ontvangen. Dit is mij telefonisch door Vattenfall toegezegd, maar in plaats daarvan ontving ik de Toelichting specificatie. Dus gaarne alsnog de toezegging nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Geachte heer van der Vijgh,

    Ik zag uw klacht hier en neem deze in behandeling. Ik heb de jaarafrekening via e-mail naar u verzonden.

    U kunt de jaarafrekeningen ook via Mijn Vattenfall inzien. Deze vindt u bij 'Correspondentie'.

    Met vriendelijke groet,


    Eugene
    Vattenfall
  2. Auteur
    W.J.F. van der Vijgh
    Datum
    Zojuist (20.45 uur) de email met het Jaaroverzicht 2019 ontvangen.
    Hartelijk dank.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W.J.F. van der Vijgh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het Jaaroverzicht 2019 zojuist (20.45 uur) in goede orde als bijlage bij een email ontvangen. Hartelijk dank.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen