Klacht Vattenfall: Geen lamp...

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 400815
Gebruiker
K. Boon-Doornebal
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben al 3x bij Blokker geweest......geen led lampen meer , 3x voor niets...

De oplossing

Gewoon naar je huis sturen, niks via Blokker.

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Boon,

    Excuses voor de late reactie op uw klacht. Zoals u weet is de actie inmiddels voorbij. Het betrof ook een op is op actie. Mocht u toch nog met ons willen spreken over uw klacht dan kunt u ons bereiken op één van onze kanalen: vattenfall.nl/contact.

    Met vriendelijke groet, Jeppe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K. Boon-Doornebal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben er klaar mee, redelijke verklaring maar ik zal ongetwijfeld niet de enige zijn. Duidelijk dat de opzet van deze actie volledig fout is.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen