Klacht Vattenfall: hoge eindafrekening gas en licht kan niet kloppen

Klachtnummer
# 555792
Gebruiker
VijfdeWalnoot#881
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik kreeg bij oxxio elk jaar geld terug ik heb niets nieuws gekocht van electriciteit dus volgens mij klopt de rekening niet en ik kan het van de bijstandsuitkering en hoge huur echt niet betalen ook de maandrekening niet plus aflossing ook niet zonder de aflosstng ik woon hier alleen en red het nu al niet met eten en drinken de hele maand,ik heb ook niets van waarde er moet een fout zijn en stedin kan ik met geen mogelijkheid betalen als de meters goed zijn,sturen jullie eens iemand om te kijken cm.van der heijden willem weysingel 19 3195 BT Pernis rotterdam

De oplossing

iemand stuurt om alles te bekijken en onderzoeken of mij de eindrekening kwijtscheld en een oplossing zoekt

2 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemorgen,

    Zo'n bijbetaling is natuurlijk schrikken! Ik kan me goed voorstellen dat je dit er niet bij kan hebben en dat je het ook niet kan betalen. Ik kijk graag met je mee waar dit vandaan komt en of het klopt. Wil je me hiervoor in een privébericht je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen?

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall
  2. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Omdat de klacht twee keer is gemeld, sluit ik deze. Op de andere klacht zal ik een reactie geven.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen