Opgelost door Vattenfall: Incharge voor storingen onbereikbaar.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555681
Gebruiker
Brozz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Incharge van Vattenfall telefonisch onbereikaar. Pas een privé laadpunt electrische auto aangeschaft met 2 laadpassen. Nu herkent het laadpunt de passen niet meer. Einde opladen.

De oplossing

Klacht oplossen zodat we de auto weer kunnen laden. En bijvoorbeeld terugbellen.

3 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemorgen,

    Ontzettend vervelend dat het laadpunt de passen niet meer herkent. Ik heb je klacht doorgezet naar InCharge. Zodra ik reactie heb laat ik je dat hier weten.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall
  2. Auteur
    Brozz
    Datum
    Dank je; ik hoop op snelle oplossing. Voor nu staat mijn auto stil naast een duur betaald oplaadpunt van Vattenfall.
  3. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Zojuist krijg ik bericht van InCharge dat het probleem is opgelost. De passen zijn opnieuw toegevoegd.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Brozz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vattenfall heeft adequaat gereageerd op de klacht. Binnen 24 uur was het probleem opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen