Klacht Vattenfall: mijn nuon werkt niet

Klachtnummer
# 311260
Gebruiker
T h e o
Datum
20 reacties

Details

De klacht

mijn nuon werkt al maanden niet. wordt door medewerkers klantenservice aan het lijntje gehouden. wordt aan gewerkt . van luisteren krijg je energie hahahaha

De oplossing

weer kunnen inlogen op mijn nuon en verbruik bij houden.

20 reacties

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Geachte heer Weiland,

    Mijn excuses voor de ervaren ontevredenheid. Momenteel zijn we met onderhoud bezig aan onze online services. Hierdoor kan het zijn dat een aantal online diensten niet naar verwachting zijn. Echter, grotendeels is alles al opgelost en zou het weer beschikbaar moeten zijn. Wat gaat er precies niet goed wanneer u inlogt? En betreft dit de website of de app? Ik verneem graag van u, zodat we naar een oplossing kunnen zoeken.

    Met vriendelijke groet,
    Jenny
  2. Auteur
    T h e o
    Datum
    Kan niet inloggen dit speelt al maanden. Krijg geen mail van jullie en contact loopt erg stroef. Jammer dat nu via deze site wel gelijk gereageerd wordt. Kom met een oplossing Jenny (Nuon)
  3. Auteur
    NUON
    Datum
    Het inloggen in Mijn Nuon is iets wat we kunnen oplossen. Mijn verbruik werkt helaas niet op dit moment. Het bijgewerkte wachtwoord wordt per email gestuurd naar de gebruiker "weiland38@zonnet.nl Wilt u kijken of u dit ontvangt? Mocht dat niet het geval zijn dan hoor ik dat graag van u.

    Groet, Joeri
  4. Auteur
    T h e o
    Datum
    nee nuon werkt niet. al paar keer op deze manier door jullie geprobeerd. maar het blijft hopeloos.
  5. Auteur
    NUON
    Datum
    Dat is vervelend. Ik ga voor u kijken of ik dat anders kan oplossen. Een mogelijkheid zou zijn om een andere gebruikersnaam te proberen? Heeft u een ander E-mailadres beschikbaar?

    Groet, Joeri
  6. Auteur
    T h e o
    Datum
    nee, eigenlijk niet gebruik deze mail voor alles en dat gaat allemaal goed. probleem ligt bij jullie en niet bij mij en inmiddels zijn we al weer bijna een week verder (lijntje houden). wacht verdere stappen af.
  7. Auteur
    NUON
    Datum
    We gaan de situatie voor u aankaarten bij onze IT-collega's. Ook wij willen natuurlijk dat u zo snel mogelijk weer kunt inloggen op uw persoonlijke account. Zodra we een reactie hebben van de betreffende afdeling dan hoort u dan van ons. Groeten, Tyas
  8. Auteur
    T h e o
    Datum

    leg maar op de rest bij IT. je collega's hebben dat ook al tig keer gedaan. luisteren geeft energie. Theo

  9. Auteur
    NUON
    Datum
    Dan is het probleem niet zo makkelijk opgelost. U kunt erop rekenen dat ze hard bezig zijn een oplossing te vinden. Groeten, Eugene
  10. Auteur
    T h e o
    Datum
    Tja
  11. Auteur
    T h e o
    Datum
    Hallo Nuon zijn er ook nog vorderingen hoor niets meer van jullie. Graag spoedig een oplossing want reclame van jullie krijg ik wel in mijn mailbox. En ik wil ook wel,zo'n fiets winnen maar dat kan niet omdat ik niet kan inloggen op mijn Nuon. Dus graag Katie vanaf jullie kant. Een zeer ontevreden klant. Nu aub luisteren krijg je energie van.
  12. Auteur
    T h e o
    Datum
    yoe hoe Nuon graag aktie
  13. Auteur
    NUON
    Datum
    We hebben u wederom een E-mail gestuurd. Het moet daarmee lukken.
  14. Auteur
    T h e o
    Datum
    wederom niets kom op nuon nu iets dat wel lukt.
  15. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag meneer Weiland,

    Kan het zijn dat u de inlogpagina heeft opgeslagen in uw favorieten? Heeft u toevallig al geprobeerd om uw cookies en geschiedenis te verwijderen?

    Groeten, Dena
  16. Auteur
    T h e o
    Datum
    ja alles al geprobeerd. dus hoe nu verder?
  17. Auteur
    NUON
    Datum
    Van welk internetbrowser maakt u gebruik? Als u gebruik maakt van Google Chrome heeft u dan ook gekozen voor de optie van periode “Altijd” in Chrome?
  18. Auteur
    T h e o
    Datum
    Internet Explorer gebruik ik.
  19. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag. Kan het zijn dat de gebruikersnaam inmiddels is gewijzigd? Ik zie nu hendinadejong@hotmail.com staan in plaats van weiland38@zonnet.nl. Afgelopen maandag heeft mijn collega van het IT team ook hierover gebeld. Is het nu voor nu opgelost? Groet, Dena
  20. Auteur
    T h e o
    Datum
    Ja nu kan ik weer bij mijn gegevens. Alleen het feit dat dit allemaal zolang moest duren voor er een oplossing kwam, is en blijft voor mij zeer ergelijk, ook geen enkele compensatie of welgemeende excuses. Voor een bedrijf als Nuon erg bedroevend.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen