Klacht Vattenfall: Onbeleefd Colportatie Vattenvall

ABC

Twee jongemannen kwamen bij mij aan de deur. Ik had griep dus had ik mijn deur op een keertje gezet. Het was koud en nat buiten. Een man stelde zich voor dat hij namens Vattenval was en vroeg waarom ik was overgestapt? Ik zei dat ik net was verhuisd en dat ik het zelfde provider had als voorheen. Verkeerde naam dus!! Ik had geen intentie om overstappen naar Vattenvall. Hij vroeg erg onbeleefd, of ik teveel geld had. Ik antwoord met, ik doe de deur dicht, het is koud en nat en hier heb ik geen zin in. Waarop hij antwoorde met "wat denkt U van onze, wij zijn ook koud en nat". Ik zei "dat is Uw keuze". Hij zie, "Ja iemand moet het geld verdienen". Ik moet ook werken voor de kost en vond zij antwoord niet erg gepast. Ik had mijn deur dicht gedaan. Vattenvall, NEE BEDANKT!!!!!

Niet meer deur tot deur aandringen.

Vattenfall
    Beste heer/mevrouw van der Meulen,

Excuses voor de late reactie op uw klacht. Dit is niet de werkwijze die wij willen hanteren. Heeft u hierover inmiddels via een andere weg contact over gehad? Anders kijk ik graag alsnog even met u mee.

Met vriendelijke groet, Jeppe

ABC
Geen oplossing van Vattenval helaas.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?