Opgelost door Vattenfall: Onterechte overstap

Ronald

Ik krijg vandaag een email van mijn huidige energieleverancier dat mijn contract is stopgezet en dat ik bij Vattenfall zit. Ik weet hier zelf helemaal niets van, dus ik vind het vreemd dat ik zonder toestemming nu ineens bij vattenfall zit.

Alles terugbrengen zoals het was en ik wil graag weten welke persoon dit heeft geregeld dan dien ik daar een persoonlijke klacht over in

Ronald
    Weet hier niks van, heb sinds ik hier woon altijd bij eon gezeten, dit is destijds overgenomen en de prijzen gingen omhoog, daarom heb ik laatst op internet gezocht en ben ik 2 maanden gelden overgestapt naar energie direct. Maar ik wil graag bij energie direct blijven
    Ronald
    Beste, ik zie al waar het fout is gegaan, ik heb jullie voor zakelijke energie benaderd alleen jullie hebben nu de energie op mijn privé adres opgezegd
    Vattenfall
    Het betreft bij ons inderdaad een zakelijke aanmelding met daarbij een cashback van € 250,-. Is dit label niet juist, en dienen wij dit om te zetten naar een particulier contract?

Tyas
    Vattenfall
    Ronald
    Klopt inderdaad dat het zakelijk is, alleen jullie hebben ongevraagd ook mijn privé omgezet, dit moet terug gedraaid worden naar energie direct. Ik heb nu ook whats app contact met jullie, dus om foutennte voorkomen sluiten we deze conversatie.

Ronald

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

2. Stuur een juridische brief