Opgelost door Vattenfall: Onverwacht hoge jaarafrekening

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 419704
Gebruiker
B. Werner
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik werd vanmorgen onaangenaam geconfronteerd met mijn jaarafrekening: een verdubbeling (!) van het maandelijks bedrag en € 800,- bijbetalen! Terwijl mijn stroomverbruik met "slechts" 16,5% en mijn gasverbruik met 10,5% is gestegen! En ik heb geen seintje gekregen: dit komt als een donderslag bij heldere hemel. En het instellen van een gespreide betaling op de site lukt ook niet! Kortom: BALEN!!!

De oplossing

Bijbetaling kwijtschelden en maandbedrag omlaag (ik weet het, onrealistisch).
Dis seintjes laten werken en zorgen dat ik gespreid kan betalen!

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hallo,

    Zo te zien is je klacht in behandeling genomen door ons en is er een regeling afgesproken. Wij gaan er dus vanuit dat de klacht is afgehandeld. Met vriendelijke groet, Jeppe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B. Werner
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het grote probleem lag in het feit dat NUON c.q. Vattenfall begin 2019 "vergeten" is het termijnbedrag te verhogen n.a.v. verbruik in 2018. Dus begin 2020 erg veel te weinig betaald per maand, ZONDER een seintje! Een betalingsregeling over 10 maanden zonder de extra kosten, die hier normaal bij komen kijken (€ 5,- p.m.).
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Vattenfall?