Klacht Vattenfall: Opdringerige verkoper Vattenfall

Klachtnummer
# 424518
Gebruiker
Hummeke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik kreeg een donker gekleurde jongeman aan de deur met een tablet. Ook ik kon 300 tot 400 goedkoper uit zijn. Toen ik aangaf géén interesse te hebben werd hij erg opdringerig en bleef maar doordrammen, heel onprettig! Hij vroeg zelfs of hij zijn schoenen uit moest doen. Toen ik vroeg 'hoezo?' zei jij 'voor als ik binnenkom... Echt ongelooflijk! Ik heb echt de deur voor zijn neus ficht moeten doen, ik voelde me bijna onvrilig! Oudere mensen zijn de klos met deze agressieve methode.

De oplossing

Liefst géén verkoop aan de deur. En anders verkopers die het respecteren als je geen interesse hebt.

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Jacobs,

    Bedankt voor het delen van uw klacht en excuses voor het ongemak. Een huisbezoek hoort natuurlijk ongedwongen en informatief te zijn, en niet anders. Ik heb hier dan ook gelijk melding van gemaakt, en ervoor gezorgd dat we uw voordeur in de toekomst overslaan.

    Met vriendelijke groet,

    Tyas
    Vattenfall

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen