Klacht Vattenfall: Slechte telefonische bereiekbaarheid;

HanitaFrederica

Super slechte telefonisch bereikbaarheid, eigenlijk onmogelijk. Op meerdere momenten probeer ik voor mijn moeder (86) het maandtarief aan te passen.
Bovenstaande vraag heb ik gesteld , hun antwoord:
Heb ik je geholpen met dit antwoord?
Nee, ik wil contact
ik wil de link op mijn email ontvangen zodat ik vanuit mijn eigen huis zaken voor mijn moeder kan regelen

We hebben geen centraal e-mailadres voor contact. Wel kun je ons een bericht sturen via Facebook Messenger.

Dit is niet alleen sneller, je kunt hier ook een lange vraag stellen en bestanden uploaden.

Bellen kan ook, tussen 8.00-15.00 uur op 0900 0808 (gebruikelijke belkosten).

Heb je verder nog vragen?

Dit is de derde keer dat ik probeer telefonisch met Vattenfall probeer te krijgen. Nu ook weer > 10 minuten

Ik wil vanaf mijn huisadres in kunnen loggen en dus de email met link die naar mijn moeder wordt verzonden, ontvangen. Mijn moeder heeft in december berichte gekregen dat haar maand tarief naar beneden kan. Dit bedrag, € 27 , is voor haar een groot bedrag. Inmiddels is de maand januari € 120 afgeschreven omdat het mij niet lukt in contact te komen.

Vattenfall
    Beste mevrouw Kip,

Vervelend dat u ons niet kunt bereiken. Gaat uw vraag over het adres dat u heeft opgegeven hier? Anders ontvang ik ook graag de adresgegevens van uw moeder, en het e-mailadres waaraan het account mag worden gekoppeld. Dat mag niet dezelfde zijn als waarop uw account zit.

Met vriendelijke groet, Jeppe

Ook een klacht indienen over Vattenfall?