Opgelost door Vattenfall: Telefoonterreur Vattenfall

content Opgelost
Mvaneck

Bijna dagelijks telefoon vanuit Den Haag om ons over te halen energie af te nemen of terug te leveren aan Vattenfall. Dit ongeacht inschrijving in het Bel-me-niet register (wel ook ingeschreven in KvK). Vaak onbeleefd aanhouden, terwijl duidelijk verweer gegeven wordt dat we geen interesse hebben.

Het bedrijf aanspreken op het gedrag rond colportage. Overdag en s’avonds.

Vattenfall
    Goedemorgen,

Wat vervelend dat je dagelijks wordt benaderd voor een overstap. Ik ga graag voor je na of wij dit zijn geweest. Zou je mij hiervoor ten eerste het telefoonnummer sturen waarmee je bent benaderd?

Vriendelijke groet,
    Nancy, Vattenfall
    Vattenfall
    Goedemiddag,

Die telefoonnummers zijn niet van ons, maar van een tussenpersoon. Zij bellen je met een aanbod om je te laten overstappen naar een andere leverancier. We werken niet met hen samen; ze bellen dan ook niet namens ons. Ik maak hier melding van zodat dit kan worden besproken.

Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Mvaneck
Graag bespreken inderdaad. Vooral het feit dat er geen rekening gehouden wordt met het bel-me-niet register is erg kwalijk.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?