Opgelost door Vattenfall: Telefoonterreur Vattenfall

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 530802
Gebruiker
Mvaneck
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bijna dagelijks telefoon vanuit Den Haag om ons over te halen energie af te nemen of terug te leveren aan Vattenfall. Dit ongeacht inschrijving in het Bel-me-niet register (wel ook ingeschreven in KvK). Vaak onbeleefd aanhouden, terwijl duidelijk verweer gegeven wordt dat we geen interesse hebben.

De oplossing

Het bedrijf aanspreken op het gedrag rond colportage. Overdag en s’avonds.

2 reacties

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemorgen,

    Wat vervelend dat je dagelijks wordt benaderd voor een overstap. Ik ga graag voor je na of wij dit zijn geweest. Zou je mij hiervoor ten eerste het telefoonnummer sturen waarmee je bent benaderd?

    Vriendelijke groet,
    Nancy, Vattenfall
  2. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Goedemiddag,

    Die telefoonnummers zijn niet van ons, maar van een tussenpersoon. Zij bellen je met een aanbod om je te laten overstappen naar een andere leverancier. We werken niet met hen samen; ze bellen dan ook niet namens ons. Ik maak hier melding van zodat dit kan worden besproken.

    Vriendelijke groet,
    Ellen, Vattenfall

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mvaneck
Datum
Uiteindelijke oplossing
Graag bespreken inderdaad. Vooral het feit dat er geen rekening gehouden wordt met het bel-me-niet register is erg kwalijk.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen