Klacht Vattenfall: Vattenfall blijft in gebreke.

Bert

Vandaag, 6 november 2019, wil ik mijn voucher voor een gratis ledlamp bij diverse Blokkerwinkels inleveren. Maar helaas, alles in op! Advies van winkeliers is om Vattenfall per mail te informeren. Helaas zijn zij per mail niet bereikbaar. Je mag wel bellen, tegen de gebruikelijke kosten. Wat heeft dit bedrijf te verbergen? Gewoon open communicatie en wees makkelijk voor de klant om te berieken.

Graag gewoon mijn gratis ledlamp

Vattenfall
    Beste heer/mevrouw Overstegen,

Excuses voor de late reactie op uw klacht. Zoals u weet is de actie inmiddels voorbij. Het betrof ook een op is op actie. Mocht u toch nog met ons willen spreken over uw klacht dan kunt u ons bereiken op één van onze kanalen: vattenfall.nl/contact.

Met vriendelijke groet, Jeppe

Bert
Er is geen oplossing aangeboden. Zij beroepen zich op het feit dat het een op=op actie was. Door omstandigheden kon ik niet eerder op de actie reageren. Dus geldt voor mij op=op en daar maakte ik bezwaar tegen. Ik ben al meer dan 50 jaar klant bij GEB/NUON/Vattenfall en mag je dan bij dit soort van aanbiedingen ook enig recht kunnen maken op basis van langdurig klant zijn. Daarnaast zijn ze bijna niet rechtstreeks bereikbaar via mail, vandaar dat ik mij via Klachtenkompas en facebook mij tot hun heb gericht.

Ook een klacht indienen over Vattenfall?