Klacht Vattenfall: Vattenfall reageert niet

Klachtnummer
# 405753
Gebruiker
Gebruiker1529586685
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al dagenlang probeer ik in contact te komen met Vattenfall. Telefonisch eindeloos in de wacht gezet, dus een bericht geplaatst op Facebook vorige week. Sindsdien dagelijks dit bericht twee keer herhaald. Automatische reactie: 'het is momenteel druk, daardoor kan het langer duren voor je antwoord krijgt'. Suggestie aan Vattenfall: verander deze melding door 'het is hier altijd gezellig druk, hopelijk word je niet boos als je geen antwoord krijgt'........

De oplossing

Reageren

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Beste heer Van Dasler,

    Excuses voor de late reactie op uw klacht. Bent u inmiddels geholpen? Met de door u gestuurde gegevens kom ik niet op een contract uit.

    Met vriendelijke groet, Jeppe

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen