Klacht Vattenfall: Veel beloven maar niet waar maken.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 407170
Gebruiker
Koekkoek
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als goede klant gedurende meer dan 45 jaar van Nuon/Vattenfall kreeg ik een uitnodiging van Vattenfall om mee te doen aan de Vijfdaagse.
Dus heb ik alles ingevuld en heb met mijn voucher voor de Ledlamp Blokker Bussum bezocht. Daar werd ik zeer laconiek te woord gestaan, dat men al geruime tijd de ledlamp niet kon leveren en niet meer bevoorraad werden. Dus GEEN Ledlamp, maar wel voor niets aan luchtvervuiling gedaan om voor niets de auto gebruiken, want als 86 jarige fiets je niet meer. Mijn hoop was op de electrische fiets gericht, maar ook daarmee een teleurstelling ook geen prijs. U begrijpt, dat ik verder maar geen activiteiten in het raam van de Vijfdaagse verricht heb!! Dit was dus geen goede kennismaking met Vattenfall.
Het lijkt mij zeker geen goede reclame en zal ik mijn relaties Vattenfall niet aanbevelen maar bij hun eigen energie leverancier te blijven.
Het leek mij verstandig U dit te melden.

De oplossing

Aandacht geven aan deze klacht en waar maken wat men belooft.

1 reactie

  1. Auteur
    Vattenfall
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Brandenburg,

    Excuses voor de late reactie op uw klacht. Zoals u weet is de actie inmiddels voorbij. Het betrof ook een op is op actie. Mocht u toch nog met ons willen spreken over uw klacht dan kunt u ons bereiken op één van onze kanalen: vattenfall.nl/contact.

    Met vriendelijke groet, Jeppe

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koekkoek
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn afwikkeling op de reclame actie van Vattenfall was op tijd en Vattenfall maakt dan een klant blij en actief met een dooie mus en kan men altijd een excuus vinden door achteraf te zeggen"" Op is Op"". Dus weer geleerd dat je als klant van Vattenfall nergens op vertrouwen kan en beter er niet weer in te trappen. Er wordt zelfs geen excuus aangeboden of iets dergelijks. Dit is een slechte houding t.o.v. een klant, die niet steeds overstapt, maar wel al meer dan 50 jaar als klant geboekt staat!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen