Klacht Vattenfall: Vrij gedrag van vrouwelijke deur-aan-deur verkoopster Vattenfall

Sint#2017#2019

Gister, eind van de middag, komt er een jongedame aan de deur om mijn interesse te wekken om over te stappen naar Vattenfall. Of ze even binnen mocht komen, vroeg ze., omdat het koud was. Dus ik dacht, dan maken we even een praatje in de hal, maar het was de bedoeling om even "2 minuten" aan tafel te gaan zitten. Vervolgens vroeg ze om een glas water, of ze naar de wc mocht, of ze de cavia's mocht aaien.... Nou zijn wij de moeilijkste niet, maar ik vond haar wel erg vrij in haar doen en laten en het overviel mij nogal. Het was een aardige meid, dus ik wil niet vervelend over haar gaan praten door met Vattenfall hierover te bellen, maar ik wilde het wel ergens melden.

Ik wil alleen Vattenfall op de hoogte stellen

Vattenfall
    Beste heer/mevrouw de Kieviet,

Excuses voor de late reactie op uw klacht. Zo te lezen voelde de collega zich erg snel thuis. We hebben je melding gelezen, als je wilt kan ik het met haar laten bespreken. Dan maak ik er intern melding van.

Met vriendelijke groet, Jeppe

Ook een klacht indienen over Vattenfall?