Klacht Vattenfall: Zonder toestemming je energiecontract opzeggen moet niet kunnen

F.G.J. Nijman

Nieuwe bewoner van Vredeburglaan 30 1906 WP Limmen heeft zich bij GreenChoice aangemeld voor een energiecontract. Ten onrechte op mijn huisnr. 40.,waar ik een contract heb bij Nuon. Boete, tussentijdse afrek.,telefoontjes, mails, brieven van GreenChoice etc.etc. GEKKENWERK !

Excuus en compensatie.

NUON
    Beste heer Nijman,

Bedankt voor het delen van uw klacht. Het is zeer vervelend als er ten onrechte een aanmelding op uw adres plaats vindt, dat zijn wij zeker met u eens. U kunt zich voorstellen dat wij hier als energieleverancier ook niet op zitten te wachten, het herstellen van uw contracten neemt immers tijd en werk in beslag. Voor deze situatie kunnen wij u echter geen compensatie geven. Wel werken wij er natuurlijk hard aan om deze situatie voor u zo snel mogelijk te herstellen. Ook houden wij u zo goed mogelijk op de hoogte van de voortgang hiervan.

Tyas
    Nuon Webcare

Ook een klacht indienen over Vattenfall?