Klacht Vattenfall: Zonder toestemming je energiecontract opzeggen moet niet kunnen

Klachtnummer
# 271322
Gebruiker
F.G.J. Nijman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nieuwe bewoner van Vredeburglaan 30 1906 WP Limmen heeft zich bij GreenChoice aangemeld voor een energiecontract. Ten onrechte op mijn huisnr. 40.,waar ik een contract heb bij Nuon. Boete, tussentijdse afrek.,telefoontjes, mails, brieven van GreenChoice etc.etc. GEKKENWERK !

De oplossing

Excuus en compensatie.

1 reactie

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Nijman,

    Bedankt voor het delen van uw klacht. Het is zeer vervelend als er ten onrechte een aanmelding op uw adres plaats vindt, dat zijn wij zeker met u eens. U kunt zich voorstellen dat wij hier als energieleverancier ook niet op zitten te wachten, het herstellen van uw contracten neemt immers tijd en werk in beslag. Voor deze situatie kunnen wij u echter geen compensatie geven. Wel werken wij er natuurlijk hard aan om deze situatie voor u zo snel mogelijk te herstellen. Ook houden wij u zo goed mogelijk op de hoogte van de voortgang hiervan.

    Met vriendelijke groet,

    Tyas
    Nuon Webcare

Ook een klacht indienen over Vattenfall?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen