Klacht VCCS: Afspraken niet nakomen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 171079
Gebruiker
Janssen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

'S middags medewerker aan de deur gehad die vroeg of wij onze containers door hen wilden laten reinigen. Partner had er wel oren naar maar wilde eerst overleggen met mij. Afgesproken dat hij vast gegevens in zou vullen en 's avonds gebeld zou worden of hij akkoord ging. Geen telefoon gehad, na 2 weken wel een start van het abonnement en een rekening. Men geeft nu aan dat we niet onder een contract van een jaar uitkunnen òf €17,50 administratiekosten moeten betalen. Rare manier van werken vind ik, om zo aan klanten te kunnen komen.
Na meerdere telefoontjes en mailtjes blijven zij bij het punt dat wij moeten kiezen voor 1 van de 2 opties, maar op deze manier wil op helemaal geen contract met hen aangaan.

De oplossing

Geen abonnement / administratiekosten

2 reacties

  1. Auteur
    VCCS
    Datum
    Goedemorgen,

    Erg vervelend te moeten vernemen dat er een misverstand is ontstaan betreffende de aanmelding.
    De normale procedure is tijdens een aanmelding dat er een bedenktijd is van 14 dagen zoals wettelijk omschreven ( wet van dam)
    Alle voorwaarden hieromtrend staan beschreven op de bon welke bij u is achtergelaten na de aanmelding.

    Na deze 14 dagen gaat het abonnement voor u van start volgens de voorwaarden zoals omschreven op de aanmelding.

    Na deze termijn is dus in principe opzeggen niet mogelijk daar het een abonnement betreft voor de periode van 1 jaar.
    Om u terwille te zijn en toch het abonnement voor u te stoppen en wij kosten hebben gemaakt is u aangeboden dit te doen tegen een vergoeding.

    Wij als bedrijf hebben natuurlijk onze verplichtingen jegens onze klanten, echter is dit ook voor onze klanten van toepassing.

    Hopende u een juiste oplossing te hebben aangeboden.
    met vriendelijke groet,
    Vincent Container Cleaning Service
  2. Auteur
    Janssen
    Datum
    Geen oplossing van het probleem

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VCCS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen