Klacht VCCS: Container niet schoon gemaakt, komen afspraken niet na

SusiSchu

Mijn container is nu al diverse keren niet schoon gemaakt.
Ik spraak met de klantenservice voor een nieuwe afspraak en nog werd de container niet schoon gemaakt.
Ik kreeg verschillende mails, maar niets in die zin van excuus of wat dan ook.
Ook kan ik nergens een slechte recentie achterlaten over dit bedrijf.
Alles moet via de klantenservice en hun bepalen of het wel of niet op hun site geplaatst word.
Meestal niet want ik kan niet een slechte recentie vinden op hun site en dat terwijl op Twitter heel veel klachten staan.
Hun misleiden de klant en eigenlijk zou je aangifte moeten doen van oplichting.

Uit het contract en mijn volledig aanbetaalde bedrag terug.
Ik moest iedere keer vanuit Rotterdam naar Apeldoorn om de container extra buiten te zetten.
Dus, €100,- en een compensatie van €30,- voor het onnodige reizen en wachten.

VCCS
    Geachte Mw Schu,

Wij hebben uw abonnement binnen de termijn van het abonnement voor u gestopt.
    Dit daar u erg ontevreden bent.
    De teveel betaalde kosten hebben wij per omgaande aan u terug over gemaakt en u heeft aangegeven deze ook te hebben ontvangen.

Dit alles daar dit uw voorkeur had en wij begrijpen dat als u zo ontevreden bent dit voor u geen enkele meerwaarde heeft.

Helaas kunnen wij geen oplossing bieden voor uw prive omstandigheden betreffende de reistijden.

Vincent Container Cleaning Service
    SusiSchu
    Helaas is dit bedrijf een en al oplichterij. Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en het geld kwam ook gedeeltelijk terug.
    De keren waar de containers niet gereinigd werden kreeg ik ook niet terug betaald. Erg driest allemaal. Ook kan ik nog steeds geen negatieve beoordeling op hun site plaatsen. Dus mensen, opgelet, NIET BIJ DIT BEDRIJF een contract afsluiten. daar krijg je spijt van. Heb al diverse reactie op Twitter ontvangen over hun slechte service. Consumentenbond kom in actie aub!!!!

Ook een klacht indienen over VCCS?