Opgelost door VCCS: Container weer niet geleegd

content Opgelost
Lou81

27 juni aangemeld. Er werd ons een servicereiniging toegezegd die op 17juli zou plaatsvinden. Dit is echte nooit gebeurt en na contact zou de eerstvolgende keer 31 juli worden, welke goed werd uitgevoerd.
13 aug was de volgende schoonmaak die zeer slecht was gedaan...weer contact gehad hierover en dit werd 28 aug goedgemaakt, met de verzekering dat ze echt goed hun best gingen doen.
Nu 8 okt was weer een geplande schoonmaak maar niemand is geweest, terwijl de container tm zaterdag voor ons huis op de stoep heeft gestaan, met sticker duidelijk zichtbaar.
Het is een wanprestatie!! Het bedrijf komt afspraken niet na en verschuilt zich achter slechte excuses.

Contract opgezegd waarbij mij vermeld werd dat dit pas per juni volgend jaar kan gebeuren, en geen restitutie zou worden gegeven.
Ik neem nog 1 keer contact op en dan ga ik stappen ondernemen ivm ingebrekestelling.

Restitutie van de overige schoonmaakbeurten.

VCCS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Lou81
Restitutie van mijn geld voor resterende schoonmaakbeurten en ontbinding van de overeenkomst. In tegenstelling tot het vorige telefooncontact met een andere medewerker was deze keer de medewerker Romy zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ook een klacht indienen over VCCS?