Opgelost door VCCS: Container weer niet geleegd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 486363
Gebruiker
Lou81
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27 juni aangemeld. Er werd ons een servicereiniging toegezegd die op 17juli zou plaatsvinden. Dit is echte nooit gebeurt en na contact zou de eerstvolgende keer 31 juli worden, welke goed werd uitgevoerd.
13 aug was de volgende schoonmaak die zeer slecht was gedaan...weer contact gehad hierover en dit werd 28 aug goedgemaakt, met de verzekering dat ze echt goed hun best gingen doen.
Nu 8 okt was weer een geplande schoonmaak maar niemand is geweest, terwijl de container tm zaterdag voor ons huis op de stoep heeft gestaan, met sticker duidelijk zichtbaar.
Het is een wanprestatie!! Het bedrijf komt afspraken niet na en verschuilt zich achter slechte excuses.

Contract opgezegd waarbij mij vermeld werd dat dit pas per juni volgend jaar kan gebeuren, en geen restitutie zou worden gegeven.
Ik neem nog 1 keer contact op en dan ga ik stappen ondernemen ivm ingebrekestelling.

De oplossing

Restitutie van de overige schoonmaakbeurten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VCCS is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lou81
Datum
Uiteindelijke oplossing
Restitutie van mijn geld voor resterende schoonmaakbeurten en ontbinding van de overeenkomst. In tegenstelling tot het vorige telefooncontact met een andere medewerker was deze keer de medewerker Romy zeer behulpzaam en vriendelijk.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VCCS?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen